We verbleven drie nachten met een zeezicht kamer in de zuidelijke toren (waarvan ik denk dat de nieuwere één) . Het goed: Mooi, modern ingerichte kamer met uitzicht op het strand. Vriendelijk personeel. Het eten in McCoy's Restaurant is goed, en het personeel zal leveren aan het zwembad. Het zwembad is mooi, met veel vrije lounges en parasols. De kamer is uitgerust met een mini - koelkast en een goede - laptopformaat. De badkamer is groot. Kamers zijn vrij rustig, maar we hoorden vage snurken klinkt een paar keer gedurende twee nachten. Matras was redelijk comfortabel en het beddengoed was leuk. Het niet zo goed: receptie en huishoudelijk leek een beetje ongeorganiseerd. U betalen $ 20 /dag voor een resort kosten, inclusief gratis - wifi (traag, en ik dacht dat ik moest krijgen gratis toch als een elite Marriott lid) , gebruik van 2 lounges en een parasol op het strand, twee flesjes water dagelijks in uw kamer, dagelijks yogales (slechts 2 of 3 mensen woonden) , en onbeperkt lokale en binnenlandse interlokale telefoongesprekken (iedereen heeft een mobiele telefoon tegenwoordig, dus who cares? ) . Ze hebben een uitgebreid systeem van waardoor u " handdoek kaarten " die u gebruikt om handdoeken bij het zwembad - - als je niet draai de kaarten in bij de kassa, u betalen $ 20 voor elke kaart gaven ze je. En sommige van de strandhanddoeken zijn oud en zo verlept dat je bijna kan niet vertellen dat ze vroeger blauw en wit gestreept. Ze hebben ook verondersteld om u een beach card voor elke dag van uw verblijf dat u in het strandhuis om twee lounges en een paraplu. De receptionist die ons incheckte niet om deze kaarten naar ons (te druk met het uitleggen van het Resort Fee en waardoor we ondertekenen een formulier dat we begrepen) . Toen we naar het strand, de twee jongens in de cabana probeerde ons te vertellen we niet recht op lounges of een paraplu. We werden snel zich ergeren, vooral na ondertekening onze toestemming om de Resorttoeslag. Ze moest naar de receptie bellen voor een bevestiging dat we konden de paraplu, etc. en vervolgens één van hen vertelde ons dat we zouden helemaal terug te lopen naar de lobby en pikken het op de receptionist vergat te geven! ! ! Ik denk dat de andere jongen kon vertellen was ik klaar om het plafond raakt, en hij bood snel ophalen van de kaarten voor ons zelf. Maid service was prima de eerste dag, maar we moesten vragen laat in de middag van de tweede dag. Het gooiden ons uit ons schema, omdat we terug naar de kamer klaar om te douchen en uit te gaan. Ze zetten een kaart in de badkamer vraagt u opnieuw - gebruik uw handdoeken, maar er is slechts één kleine ring een handdoek op te hangen. Er is één stang in de douche, maar ik niet wil re - Gebruik een handdoek dat is bespoten met water wanneer uw echtgenoot dan duurt hun douche. Ik denk dat dit verzoek heeft waarschijnlijk meer te maken met de trage schoonmaakdienst dan het behoud van het milieu. En ik kan mij niet schelen voor de " trendy " schuur deur naar de badkamer. Er is een kloof wanneer u het venster sluit, zodat je geluid privacy bij het gebruik van de badkamer als iemand anders in de kamer. De balkons aan de kant van de zuidelijke toren: zie mijn foto. Ik heb geen idee waarom ze zo ontworpen dat als dit. Er is absoluut geen privacy. Iedereen kan zien andere balkons boven, onder, en aan beide kanten. Wanneer we stapten op ons balkon, een vrouw aan de ene kant zou daar een boek lezen - - ongeveer 4 meter afstand - en zij zou opstaan en naar binnen haar kamer, ik weet zeker dat omdat ze wilden privacy. Vergeten stepping buiten in uw badjas met een kopje koffie in de ochtend. Voor slechts een paar jaar oud, de kamer was iets gemist in stopcontacten, die zo belangrijk zijn voor het opladen van elektronica deze dagen. De ene kant van het bed had geen stopcontacten. Dat stoorde mij, omdat ik graag mijn telefoon op het nachtkastje terwijl ik slaap. Ik had het op te laden aan de kamer op het bureau. En de laatste niet zo goed is dat parkeren is alleen valet op $ 27 /dag. Na deze reis heb ik beloofd hebben te proberen om nooit reserveer een hotel weer dat niet heeft een self park optie. Tussen de Resorttoeslag, de valet parking, en dreigementen dat gebracht $ 20 per verlept handdoek als je niet krijgt uw kartonnen kaart terug van de handdoek attendant - - goed, ik voelde me alsof we werden gepluimd en bedot op. Het was een overwegend mooi hotel, maar ik zou waarschijnlijk niet terugkeren.…
Datum van verblijf: juli 2017Reistype: Bezocht met familieKamertip: For more privacy on your balcony, maybe consider the North Tower.
Bekijk meer kamertips
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.