Een familielid had dit gereserveerd en betaald voor mijn verjaardag, dus mijn vrouw en ik gingen een leuke avond doorbrengen in Miami - om een show te zien en lekker te dineren in een mooi hotel. Met GPS zijn we een tiental keer langs deze plek gereden, er staat GEEN bewegwijzering op het hotel, alleen een klein bordje op de glazen deur dat vanaf de weg niet te zien is. Veel succes met het vinden ervan! We konden hun parkeerplaats niet vinden, dus liet ik mijn vrouw in de auto achter en ging vragen waar die was. Ik heb bijna 20 minuten bij de receptie gewacht voordat er iemand kwam opdagen en deze persoon was duidelijk in een norse bui. Toen ontdekten we, tot onze grote schrik, dat er GEEN PARKEREN is! Geen parkeerplaats in de buurt, geen hotelkavel en dit is het centrum van Miami op zaterdagavond. De charmante en gastvrije persoon bij de receptie gooide (!) Een papieren kaart naar me en zei: zoek hem zelf toen ik vroeg waar we konden parkeren. Dat alleen al had ons moeten inpakken, maar het was al betaald en deze plek zou niet terugbetalen. We zaten dus letterlijk vast. 20 blokken verderop geparkeerd, $ 50 betalen voor parkeren 's nachts en nog eens $ 18 betalen voor een Uber naar het hotel, ERNSTIG? ! We komen nu grondig boos en gefrustreerd bij het hotel aan en willen blijven eten omdat onze auto 20 blokken verderop staat! Ontdek dat er geen bar, geen restaurant, geen ijsmachines zijn, en dit is nog maar het begin van dit nachtmerrieachtige "4-sterren" hotel. De roldeur naar de badkamer sluit niet helemaal en er is een opening zodat als er iemand aan je deur staat en iemand aan het douchen is, deze voor iedereen in de gang goed zichtbaar is. De afzuigventilator werkt niet, de afstandsbediening werkt niet, het "raam" had permanente luiken aan de buitenkant dus geen zicht, dus een kist van een kamer. We probeerden van kamer te veranderen, maar opnieuw was de persoon bij de receptie diep betrokken bij een vriend, zittend in de stoelen bij de receptie en ongeïnteresseerd in iemand die bij de receptie was voor hulp, nadat mijn vrouw een hand "excuseer" had gezegd werd omgedraaid en mijn vrouw kreeg 'binnen een minuut' te horen en ze liep weg. Dit alles binnen het eerste UUR dat we er waren. Ik heb geen idee hoe dit een "4-sterren" is geworden, omdat het in ons boek niet eens een 1-ster krijgt. We zouden beter af zijn geweest bij een Holiday Inn Express. Het spijt me diep voor de persoon die dit als cadeau heeft gekocht, ze kon de "4-sterren" -beoordeling niet weten en helaas ook geloven. Misschien was het ooit, maar ons verblijf was op 8 tot 9 maart 2024 en deze plek is een afschuwelijke en ellendige plek. Het uitchecken is om 11.00 uur en we hebben ons verslapen omdat we pas om bijna 10 uur 's avonds gingen eten vanwege wat deze plek ons heeft aangedaan. Tegen de tijd dat we terug naar het hotel reden, was het bijna 2 uur 's nachts en waren we uitgeput. Om 11 uur klonk het alsof de politie er met een stormram doorheen beukte, ik sprong uit bed om te kijken wat er aan de hand was en een "werknemer" (nemen we aan) eiste boos dat we onmiddellijk weg zouden gaan omdat we al voorbij de controle waren - buiten de tijd, alsof we krakers waren. Ik ben nog nooit in mijn leven zo behandeld en ik reis voor de kost - ik zit bijna 7 nachten per maand in hotels door het hele land. Dit is een nachtmerrie die ik niet snel zal vergeten, en ik ben van plan een formele klacht in te dienen bij de eigenaar van dit Hotel Hell, dat zich voordoet als een plek van comfort en toevluchtsoord. Het is zonder twijfel de slechtste hotelervaring die ik of mijn vrouw ooit hebben gehad, en we zijn eind dertig en hebben veel gereisd. DE SLECHTSTE HANDEN NAAR BENEDEN! Blijf daar letterlijk op eigen risico.…