Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.
We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Alle 3 Kameoka hotels

Business Hotel Sun Royal

Opslaan Opgeslagen
Business Hotel Sun Royal aan Favorieten toegevoegd
2-35-8 Shimoyadacho, Kameoka, Kyoto Prefecture 621-0854, Japan
Hotelvoorzieningen
  • Overzicht
  • Beoordelingen (1)
  • Foto’s (1)
  • Soortgelijke hotels
  • Voorzieningen
  • V&A
  • Locatie
  • Meer
Business Hotel Sun Royal
Beoordeeld als nr. 2 van 3 hotels in Kameoka
We kunnen geen prijzen vinden voor dit hotel
Onze online reispartners bieden geen prijzen voor dit hotel, maar je kunt wel andere opties in Kameoka zoeken
Inchecken Uitchecken
true
Schrijf een beoordeling

1 persoon heeft dit hotel beoordeeld

Eigenaren: Wat is uw kant van het verhaal?
Als u eigenaar of beheerder bent van Business Hotel Sun Royal, dan kunt u zich nu registreren voor gratis tools waarmee u uw vermelding kunt verbeteren, nieuwe beoordelingen mee kunt aantrekken en waarmee u kunt reageren op beoordelingen.
Je vermelding beheren

In Business Hotel Sun Royal geweest? Deel je ervaringen!

Schrijf een beoordeling Foto's toevoegen

Aanvullende informatie over Business Hotel Sun Royal

Adres: 2-35-8 Shimoyadacho, Kameoka, Kyoto Prefecture 621-0854, Japan
Locatie: Japan > Kinki > Kyoto Prefecture > Kameoka
Prijsklasse (per nacht): 45 € - 73 €

1 foto van dit hotel

Managementfoto's: Beschikbaar gesteld door de gelegenheidsbeheerder

Bekeken
Alle managementfoto's (2)
Bekeken
Overige (2)
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Inchecken Uitchecken
Waardeer je verblijf
Selecteer tags om het perfecte hotel te vinden.
Alle
hotels in
alle wijken
in Kameoka met
alle voorzieningen

Voorzieningen

Restaurant
Aantal kamers
62

Vragen & antwoorden

Vragen? Krijg antwoord van medewerkers en voormalige gasten van Business Hotel Sun Royal
Richtlijnen voor postings
Vragen die vaak gesteld worden:
  • Kunnen er kaartjes voor plaatselijke attracties worden gekocht bij de receptie?
  • Moet er worden bijbetaald voor een minikoelkast?
  • Hoe laat gaat elke dag het zwembad open?