Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Er wordt bij de vermelding van boekingsaanbiedingen voor elke accommodatie rekening gehouden met de compensatie die onze partners aan ons betalen. De weergegeven prijzen zijn mogelijk voor verschillende kamertypes. De weergegeven prijzen zijn de laagst beschikbare opties die overeenkomen met het goedkoopste beschikbare kamertype dat onze partners op het moment van de zoekopdracht van de gebruiker hebben verstrekt.

Hotel Opatija

avatar-imageavatar-imageavatar-image
Reiziger (234)
Kamer en suite (61)
Dineren (18)

Prijzen bekijken voor jouw reisdata

Neem contact op met de accommodatie voor beschikbaarheid.
Er zijn nog vergelijkbare hotels beschikbaar.
Alles weergeven

Over

Nr. 36 van de 36 hotels in Opatija
Locatie
Hygiëne
Service
Prijs/kwaliteit

Op zoek naar een historich hotel in Opatija? Hotel Opatija biedt alles wat je zoekt.

Tijdens hun verblijf bij Hotel Opatija kunnen gasten Madonna del Mare Statue (0,4 km) bezoeken, een populaire attractie in Opatija.

Dit hotel voelt als een tweede thuis en de kamers bevatten airconditioning. Er is daarnaast gratis internet beschikbaar.

Gasten hebben tijdens hun verblijf bij Hotel Opatija toegang tot een 24 uursreceptie, een express-inchecken en -uitchecken en een koffiebar. Hotel Opatija biedt ook een zwembad en ontbijt, waardoor je reis naar Opatija nog leuker wordt. Daarnaast is er voor extra gemak een parkeerplaats beschikbaar voor gasten.

Als je graag naar een barbecuerestaurant gaat, ligt Hotel Opatija in de buurt van Ruzmarin, Grill House en Bocarija Opatija.

In Opatija vind je ook Croatian Museum of Tourism, een populair historisch museum in de buurt van Hotel Opatija.

Het personeel van Hotel Opatija is je graag van dienst tijdens je aankomende verblijf.

Meer lezen
Stel bewerkingen voor zodat we onze weergave kunnen verbeteren.Deze vermelding verbeteren
Voorzieningen van accommodatie
Betaald privéparkeren bij gelegenheid
Gratis internet
Zwembad
Bar/lounge
Fietsverhuur
Duiken
Boeken, dvd's, muziek voor kinderen
Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk)
Parkeerplaats
Internet
Binnenzwembad
Koffiezaak
Restaurant
Ontbijt beschikbaar
Ontbijtbuffet
Kindermaaltijden
Snackbar
Menu's voor speciale diëten
Wijn/champagne
Recreatieruimte
Avondentertainment
Tafeltennis
Bordspellen/puzzels
Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk)
Autohuur
Opslag van bagage
Wisselkantoor
Rookvrij hotel
Buitenmeubelen
Gedeelde lounge/tv-gedeelte
Dakterras
24 uursreceptie
Express-inchecken en -uitchecken
Wasmogelijkheid (selfservice)
Strijkservice
Schoenenpoetsen
Meer weergeven
Voorzieningen van de kamer
Airconditioning
Schoonmaakservice
Veilig
Vipkamervoorzieningen
Flessenwater
Strijkijzer
Kamertypes
Rookvrije kamers
Gezinskamers
Handige informatie
HOTELCATEGORIE
2,0 van 5 sterren
STIJL HOTEL
Centraal gelegen
Gesproken talen
Engels, Kroatisch, Duits, Italiaans
371beoordelingen3vragen en antwoorden2kamertips

Beoordelingen
We voeren controles uit op beoordelingen.
De aanpak van Tripadvisor met betrekking tot beoordelingen
Voordat Tripadvisor-beoordelingen geplaatst worden, gaan ze door een geautomatiseerd trackingsysteem dat informatie verzamelt en de volgende vragen beantwoordt: hoe, wat, waar en wanneer. Als het systeem iets detecteert dat potentieel in tegenspraak is met onze communityrichtlijnen, dan wordt de beoordeling niet gepubliceerd.
Wanneer het systeem een probleem detecteert, wordt een beoordeling mogelijk automatisch afgekeurd, naar de junior bijdrager gestuurd voor goedkeuring, of handmatig beoordeeld door ons team van contentspecialisten die 24/7 aan de kwaliteit van de beoordelingen op onze website werken.
Ons team controleert elke beoordeling die op onze website geplaatst wordt en volgens onze bezoekers niet aan onze communityrichtlijnen voldoet.
Bekijk meer informatie over ons beoordelingsbeleid.

Waardering van reizigers
  • 33
  • 78
  • 110
  • 76
  • 74
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
  • Meer
Geselecteerde filters
  • Filteren
  • Nederlands
avatar-image
Koefietser heeft een beoordeling geschreven mei 2018
Eemnes, Nederland202 bijdragen78 nuttige stemmen
Een wat ouder hotel op een perfecte plaats. Men is vergeten dit hotel met zijn tijd mee te laten gaan. Daar is de prijs dan ook naar. De kamers zijn netjes en schoon. En een kamer met zeezicht en een balkon is gewoon mooi. Het ontbitjbuffet is voldoende uitgebreid en je kunt er prima een stuk van de dag mee doorkomen. Als je goed kijkt zie je dat er wat verval is, maar voor ons niet storend. Voor dit hotel, met deze prijs kun je niet beter zitten in Opatija. Wil je veel luxe dan is dit niet je hotel. Internet alleen in de lobby is wel een beetje gedateerd, of juist heel relaxt.
Meer lezen
Datum van verblijf: april 2018
Locatie
Service
Slaapkwaliteit
Reistype: Bezocht met een partner
Kamertip: zeezicht met balkon
Bekijk meer kamertips
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Nuttig
Delen
avatar-image
MichelleeS89 heeft een beoordeling geschreven sep 2016
Kinrooi, België75 bijdragen8 nuttige stemmen
De kamer wat we eerst kregen was een beetje onderkomen. Was een lek in het plafond op de badkamer. Onze 2 de kamer maakte veel goed, mooi uitzicht op zee. Ontbijt was een tegenvaller. We verbleven hier maar 1 nacht!
Meer lezen
Datum van verblijf: september 2016
Prijs/kwaliteit
Hygiëne
Service
Reistype: Bezocht met vrienden
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Nuttig
Delen
Antwoord van CustomerRelationsOHM, Customer Relations bij Hotel Opatija
Gereageerd op 26 sep 2016
Dear MichelleeS89, thank You for Your review. We are really sorry to hear that You felt uncomfortable during You stay in our hotel. I do hope that You were aware when booking our hotel, You booked a 2 star hotel and even though we have only 2 stars, everything in our hotel is according to standards. For your next stay in Opatija I would kindly suggest to book one of our sister hotels, Hotel Bristol or Hotel Astoria, which are both four stars hotels and are therefore maybe more suitable to meet your requirements regarding the room design and overall satisfaction. Once again I would like to apologize for not meeting your expectations and truly regret that you left our hotel unsatisfied. We would be more than happy for you to give us another chance to welcome you during your next visit in Opatija in one of our sister hotels, Bristol or Astoria, to meet your requirements in very aspect of your stay. If your future plans bring You back to Opatija, we would be happy to host You again! Kind regards, Mia Customer Relations OHM Group
Meer lezen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
avatar-image
Sylvia L heeft een beoordeling geschreven jul 2016
2 bijdragen2 nuttige stemmen
Ben hier 10 dagen geweest met een georganiseerde bus reis..vond het hotel redelijk goed niks mis mee, goed ontbijt en ook het avond eten was super.. De kamer was schoon en de bedden waren goed fijn hotel en nog bedankt voor de goede zorgen na het ongeval van een vriend waar ik samen mee op vakantie was, wat gelukkig goed is afgelopen. Hvala!!
Meer lezen
Datum van verblijf: juni 2016Reistype: Bezocht met een partner
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Nuttig
Delen
Antwoord van managerOpatija, Customer Relations bij Hotel Opatija
Gereageerd op 3 aug 2016
Dear Sylvia L, thank You for providing us with your review and allowing us to host you during your recent stay. We are delighted to read your review and learn you had a wonderful experience with us. We pay great attention in creating a superior service for our guests and it is nice to hear when that effort is recognized! It is nice to hear that you enjoyed our meals and that our staff contributed to your pleasant stay in Hotel Opatija. We wish You all the best and look forward to hosting You again! Kind regards, Mia Customer Relations OHM Group
Meer lezen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
avatar-image
IngeHogendorp heeft een beoordeling geschreven aug 2014
Leeuwarden, Nederland231 bijdragen34 nuttige stemmen
Prachtig oud hotel met heel veel uitstraling. Hotel heeft een mooi balkon en uitzicht over de zee. Ontbijt zaal is stijlvol in oude staat ingericht, het is net of je in een 15/16 de eeuwse kamer vertoeft.
Meer lezen
Datum van verblijf: september 2013Reistype: Bezocht alleen
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Nuttig
Delen
avatar-image
Marc D heeft een beoordeling geschreven jul 2014
Knokke-Heist, België50 bijdragen33 nuttige stemmen
Na een lange autoreis kwamen we moe aan in het hotel. Bij het inchecken werd ons een kamer toegewezen op de bovenste verdieping,( we waren met 2 personen en één kind), die alles behalve onze verwachtingen inloste. De kamer die we hadden gereserveerd was er eentje met zeezicht en airco. Tot onze grote verbazing was in de aangewezen kamer een soort toneeltrap die bovenop een lage kast was gemonteerd om door het venster naar zee te gluren. Airco was niet aanwezig en was vervangen door een ventilator blazer. Deze kamer deed ons denken als een soort cel. Prompt hebben we deze kamer geweigerd. Na enkele discussies kregen we toch nog een andere kamer, zoals vermeld op onze voucher, maar helaas zonder balkon maar wel met airco en een vensterdeur met zeezicht. We moesten het daar wel mee doen daar er geen andere kamers voor 3 personen meer vrij waren. Onmiddellijk ben ik de bedden gaan verhuizen want eentje stond juist onder een uithangende stekker. De badkamer was ouderwets en zeer klein zonder enig kastje of plaats waar we het toiletgerief kwijt konden. De douchekop ging er bij te slingeren, dit heb ik met een haarrekkertje kunnen vast hangen. Voor de rest was er een goede dagelijkse onderhoud. Het ontbijt en avondeten was goed met veel keuze en kan beschreven worden als een gewone burgerkeuken. Als je 's avonds iets later was kon het wel zijn dat bepaalde gerechten er niet meer waren en deze werden niet meer aangevuld. Het personeel was vriendelijk en attent toch met twee maten en gewichten. Blijkbaar hebben bepaalde klanten een voorkeur.Wanneer deze toekwamen kwamen er onmiddellijk enkele diensters om alle bagage naar de kamer te sleuren, terwijl andere gasten alles zelf moesten naar boven brengen zonder dat er een wagentje of iets dergelijks ter beschikking stond. Ook werden deze klanten in alle diensten bevoorrechtend. Achter alles hadden we een goed verblijf maar zouden we aangezien de prijs/comfort zeker een ander hotel kiezen. Na mijn bevinding is er nog veel werk aan de winkel om dit hotel te beoordelen als een 2 sterren hotel. M. Delaere recensent docent restauranthouder.
Meer lezen
Datum van verblijf: juli 2014
Prijs/kwaliteit
Locatie
Service
Reistype: Bezocht met familie
Kamertip: Kamer met Airco en zeezicht.
Bekijk meer kamertips
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Nuttig
Delen
Vorige
123456
Niet de juiste accommodatie voor jou?
Je kunt in de omgeving van Opatija uit meer accommodaties kiezen.
LOCATIE
KroatiëPrimorje-Gorski KotarOpatija
AANTAL KAMERS
220
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Is dit uw Tripadvisor-vermelding?

Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.

Claim uw vermelding

HOTEL OPATIJA (Opatija, Kroatië) - foto's, reviews en prijsvergelijking - Tripadvisor

Veelgestelde vragen over Hotel Opatija
Welke populaire attracties liggen er in de buurt van Hotel Opatija?
Attracties in de buurt zijn Maiden With The Seagull (0,3 mijl), St. Jacob's Church (Crkva. Sv. Jakova) (0,4 mijl) en Crkva Navjestenja (0,3 mijl).
Wat zijn de accommodatievoorzieningen van Hotel Opatija?
De populairdere voorzieningen bestaan onder andere uit binnenzwembad, restaurant en lounge.
Welke eet- en drinkopties zijn beschikbaar bij Hotel Opatija?
Gasten kunnen genieten van restaurant, lounge en ontbijt tijdens hun verblijf.
Zijn er parkeerplaatsen beschikbaar bij Hotel Opatija?
Ja, betaald privéparkeren bij gelegenheid is beschikbaar voor gasten.
Welke restaurants liggen er in de buurt van Hotel Opatija?
Restaurants met een gunstige locatie zijn Ružmarin, Roko en Cafe Strauss.
Zijn er sportvoorzieningen bij Hotel Opatija?
Ja, gasten hebben toegang tot binnenzwembad tijdens hun verblijf.
Ligt Hotel Opatija in de buurt van het stadscentrum?
Ja, het ligt 0,8 mijl vanaf het centrum van Opatija.
Zijn huisdieren toegestaan in Hotel Opatija?
Ja, huisdieren zijn meestal toegestaan, maar het is beter om vooraf te bellen ter bevestiging.
Welke talen spreekt het personeel van Hotel Opatija?
Het personeel spreekt meerdere talen, waaronder engels, duits, italiaans en kroatisch.
Zijn er historische locaties in de buurt van Hotel Opatija?
Veel reizigers bezoeken Crkva Navjestenja (0,3 mijl), Kastav Aleja Velikana (5,7 mijl) en Crekvina (5,7 mijl).
Heeft Hotel Opatija een goed uitzicht?
Ja, gasten genieten hier vaak van uitzicht op park.