Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.
We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Alle 20 Zadar hotels

Hotel Porto

3.0 van 5 Hotel   |   Nikole Jurisica 2, Zadar 23 000, Kroatië
Hotelvoorzieningen
Opslaan Opgeslagen
Hotel Porto aan Favorieten toegevoegd
Hotel Porto
Beste prijzen voor je verblijf
Voer reisdata in voor de beste prijzen
Inchecken Uitchecken
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 7 websites!
25%
Beoordeeld als nr. 16 van 20 hotels in Zadar
  • Overzicht
  • Beoordelingen (69)
  • Foto’s (27)
  • Soortgelijke hotels
  • Voorzieningen
  • V&A
  • Kamertips (1)
  • Locatie
  • Meer
true
Schrijf een beoordeling

69 personen hebben dit hotel beoordeeld

Waardering van reizigers
    5
    7
    29
    20
    8
Bekijk beoordelingen over
13
22
3
3
Overzicht waarderingen
  • Slaapkwaliteit
    3 van 5 sterren
  • Locatie
    2 van 5 sterren
  • Kamers
    2,5 van 5 sterren
  • Service
    3 van 5 sterren
  • Waarde
    3 van 5 sterren
  • Hygiëne
    3,5 van 5 sterren
Tips van reizigers helpen jou bij het kiezen van de perfecte kamer.   Kamertips
Datum | Waardering
  • Eerst Duits
  • Eerst Engels
  • Eerst Frans
  • Eerst Italiaans
  • Eerst Nederlands
  • Eerst Russisch
  • Eerst Spaans
  • Elke optie
  • Recente in het Nederlands
Eerst Nederlands
Nijmegen, Nederland
Profbijdrager
26 beoordelingen 26 beoordelingen
15 hotelbeoordelingen
12 nuttige stemmen 12 nuttige stemmen
3 van 5 sterren Beoordeeld op 28 oktober 2013

We hebben met ons gezelschap een nacht geslapen in hotel Porto. Ook hebben we er gedineerd en 's morgens ontbeten. Door het slechte keer konden we niet op de patio verblijven. Kamer zijn goed, het diner en het ontbijt ook. Ligt wel ver buiten Zadar.

Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Breda
1 beoordeling
4 van 5 sterren Beoordeeld op 29 maart 2010

Het hotel ligt relatief vlakbij het vliegveld en heeft zeer vriendelijk personeel dat goed engels kan spreken. De service was prima en het internet was gratis. De kamer zag er zeer netjes uit en alles leek vrijwel nieuw. Er werd geen probleem van gemaakt dat ik wat later dan gebruikelijk kwam voor het ontbijt. Al met al een goede ervaring.... Meer

Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Eigenaren: Wat is uw kant van het verhaal?
Als u eigenaar of beheerder bent van Hotel Porto, dan kunt u zich nu registreren voor gratis tools waarmee u uw vermelding kunt verbeteren, nieuwe beoordelingen mee kunt aantrekken en waarmee u kunt reageren op beoordelingen.
Je vermelding beheren

In Hotel Porto geweest? Deel je ervaringen!

Schrijf een beoordeling Foto's toevoegen

Aanvullende informatie over Hotel Porto

Adres: Nikole Jurisica 2, Zadar 23 000, Kroatië
Locatie: Kroatië > Dalmatië > Zadar County > Zadar
Prijsklasse (per nacht): 64 € - 82 €
Hotelcategorie:3 ster(ren) — Hotel Porto 3*
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Expedia, Booking.com, Hotels.com, Priceline, Travelocity, Tingo, BookingOdigeoWL, Hotel.de, Otel en Venere, dus je kunt je reserveringen bij Hotel Porto met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Porto Hotel Zadar

27 foto's van dit hotel

Reizigersfoto's: Bekijk wat reizigers zoals jij gezien hebben

Bekeken
Alle reizigersfoto's (28)
Bekeken
Kamer/suite (11)
Bekeken
Badkamer (7)
Bekeken
Uitzicht vanuit kamer (2)
Bekeken
Hotel & terrein (1)
Bekeken
Overige (7)
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Inchecken Uitchecken
Waardeer je verblijf
Selecteer tags om het perfecte hotel te vinden.
Alle
hotels in Zadar met
alle voorzieningen

Voorzieningen

Strand Gratis parkeren Restaurant
Stijl hotel
Nr. 8 hotel aan het strand in Zadar
Hotelcategorie
Aantal kamers
66

Vragen & antwoorden

Vragen? Krijg antwoord van medewerkers en voormalige gasten van Hotel Porto
Richtlijnen voor postings
Vragen die vaak gesteld worden:
  • Kunnen er kaartjes voor plaatselijke attracties worden gekocht bij de receptie?
  • Moet er worden bijbetaald voor een minikoelkast?
  • Hoe laat gaat elke dag het zwembad open?

Bekijk aan welke kamers reizigers de voorkeur geven