Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.
We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Leonardo Privilege Eilat

Nr. 17 van 64 hotels in Eilat
Certificaat van uitmuntendheid
Kamen st. 5, North Shore, Eilat 88130 , Israël
Hotelvoorzieningen
Leonardo Privilege Eilat
Beste prijzen voor je verblijf
Voer reisdata in voor de beste prijzen
Inchecken Uitchecken
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 6 websites!
Beoordeeld als nr. 17 van 64 hotels in Eilat
Certificaat van uitmuntendheid 2014
Een recente beoordeling
4 van 5 sterren 2 weken geleden beoordeeld
omaduck Nijkerk, Nederland
Schrijf een beoordeling

176 Reizigersbeoordelingen

Waardering van reizigers
    105
    34
    17
    15
    5
Bekijk beoordelingen over
50
41
3
2
Overzicht waarderingen
  • Locatie
    4,5 van 5 sterren
  • Slaapkwaliteit
    4 van 5 sterren
  • Kamers
    4 van 5 sterren
  • Service
    4,5 van 5 sterren
  • Waarde
    4,5 van 5 sterren
  • Hygiëne
    4,5 van 5 sterren
Tips van reizigers helpen jou bij het kiezen van de perfecte kamer.   Kamertips (5)
Datum | Waardering
  • Eerst Deens
  • Eerst Engels
  • Eerst Frans
  • Eerst Hebreeuws
  • Eerst Nederlands
  • Eerst Portugees
  • Eerst Russisch
  • Elke optie
  • Recente in het Nederlands
Eerst Nederlands
Nijkerk, Nederland
Profbijdrager
22 beoordelingen 22 beoordelingen
5 hotelbeoordelingen
3 nuttige stemmen 3 nuttige stemmen
4 van 5 sterren 2 weken geleden beoordeeld

Wij verbleven in dit hotel en was voor een weekje relaxen uitstekend.Eten was uitstekend,bed voor mij prima,mijn man vond het minder.Had wat problemen met waterkokertje,maar werd meteen opgelost en als verrassing was er een lekker taartje op de kamer neer gezet,zeer attent!!!! Personeel vriendelijk.Wij reizen veel en verbleven in slechtere hotels.Onthoud dat de cultuur anders is.De hotels kan je niet... Meer 

Was dit een nuttige beoordeling? Ja
haim s, General Manager van Leonardo Privilege Eilat, reageerde op deze beoordeling
Google-vertaling

Dear guests: Thank you so much for your review. I translate from Dutch to English to understand it. I was... Meer 

Barendrecht, Nederland
Senior bijdrager
16 beoordelingen 16 beoordelingen
7 hotelbeoordelingen
7 nuttige stemmen 7 nuttige stemmen
2 van 5 sterren Beoordeeld op 28 januari 2015

Helaas door overboeking hier terecht gekomen(Corendon tweede keer van ons). Het hotel is vies en smoezelig ,onvriendelijk personeel en wat er eerder al is beschreven eigen volk eerst helaas. Zal dit hotel aan een ieder afraden zeker mensen die ouder zijn en slecht ter been. Daar in tegen is het eten ruim voldoende,erg lekker gegeten, vooral het ontbijt is prima.... Meer 

Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Uithoorn
Junior bijdrager
3 beoordelingen 3 beoordelingen
3 hotelbeoordelingen
2 van 5 sterren Beoordeeld op 21 december 2014

We hadden uitgebreid gezocht en als bestemming Leonardo Club in Eilat uitgezocht. We zitten net in de transferbus als men meld dat ons complex was overboekt. Daar we maar 8 dagen weg zijn en er 100% geen andere oplossing was volgen de reisleiding..... accepteren maar. Gevolg slecht onderhouden, groezelig resort, niet in verhouding tot wat we geboekt hadden. Stug personeel... Meer 

Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Zutphen
Bijdrager
7 beoordelingen 7 beoordelingen
6 hotelbeoordelingen
1 nuttige stem 1 nuttige stem
3 van 5 sterren Beoordeeld op 16 februari 2014 via mobiele applicatie

Gemiddeld hotel,op een goede locatie gelegen.Jammer dat het barpersoneel nagenoeg geen Engels spreekt,is echt een tekortkoming.Verder geldt:eigen volk eerst....ze zitten niet echt te wachten op Europese toeristen,en dat laten ze merken ook.De Israëliërs zijn over het algemeen onvriendelijk en onbeschoft,is ons erg tegengevallen.

Was dit een nuttige beoordeling? Ja 1
Den Haag, Zuid-Holland, Netherlands
Senior bijdrager
20 beoordelingen 20 beoordelingen
8 hotelbeoordelingen
16 nuttige stemmen 16 nuttige stemmen
5 van 5 sterren Beoordeeld op 28 december 2013

Mooi gelegen hotel met kamers rondom een zwembad. Prima, schone kamers. Eten en drinken zijn meer dan goed. Verse ingredienten uit eigen land. Het bedienend personeel en de manager begroeten je iedere ochtend alsof ze al jaren vrienden met je zijn. Het hotel ligt op een kleine afstand van de Rode Zee, die zelfs in de winter nog een heerlijke... Meer 

Was dit een nuttige beoordeling? Ja 4
Amersfoort, Nederland
Bijdrager
6 beoordelingen 6 beoordelingen
3 nuttige stemmen 3 nuttige stemmen
4 van 5 sterren Beoordeeld op 15 maart 2013

Prima hotel. Kleinschalig. Populair bij de Israeliers zelf. Daarom met de sjabbat erg druk. Wel leuk om in het restaurant de rituelen die bij het eten horen dan te zien. Het eten is echt goed! Heel veel keuze en goede kwaliteit. Heel belangrijk voor een all,inclusive hotel. Niet al het personeel is even vriendelijk tegen buitenlandse toeristen. Daar moesten wij... Meer 

Was dit een nuttige beoordeling? Ja 1
Katwijk, Nederland
2 beoordelingen
4 van 5 sterren Beoordeeld op 8 februari 2013

Wij hebben het hier heel erg goed naar ons zin gehad. Het eten is van een zeer goede kwaliteit en vers en er is ook veel variatie in het eten, echt van alles. Één keer deed de warme kraan het niet en meteen werd er een mannetje naar toe gestuurd om het te maken. Zeer schoon hotel. Het is voor... Meer 

Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Hengelo, Nederland
Bijdrager
9 beoordelingen 9 beoordelingen
4 hotelbeoordelingen
6 nuttige stemmen 6 nuttige stemmen
4 van 5 sterren Beoordeeld op 5 januari 2013

Dit is een goed kleinschalig hotel. De kamers zijn goed en worden prima schoongehouden. Je krijgt iedere dag schone badlakens. De marmeren vloeren in de gangen zijn wel aan vernieuwing toe. Het bedienend personeel betstaat grotendeels uit Russische en Ethiopische immigranten die de Engelse taal niet helemaal machig zijn. Toch is het niet moeilijk om hen je wensen duidelijk te... Meer 

Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Heemstede, Nederland
Junior bijdrager
5 beoordelingen 5 beoordelingen
3 hotelbeoordelingen
2 nuttige stemmen 2 nuttige stemmen
4 van 5 sterren Beoordeeld op 23 december 2011

Hotel voldoet aan de eisen. Eten is boven gemiddeld. Hier wordt extra aandacht aan besteed. Veel wordt vers gebakken! (vlees/vis/brood).Dus verser kan niet. Vriendelijk personeel. Alleen eetzaal doet ongezellig aan met fel licht.

Was dit een nuttige beoordeling? Ja 2

78 foto's van dit hotel

Reizigersfoto's: Bekijk wat reizigers zoals jij gezien hebben

Bekeken
Alle reizigersfoto's (59)
Bekeken
Hotel & terrein (28)
Bekeken
Uitzicht vanuit kamer (6)
Bekeken
Dineren (4)
Bekeken
Zwembad/strand (3)
Bekeken
Kamer/suite (6)
Bekeken
Overige (12)

Managementfoto's: Beschikbaar gesteld door de gelegenheidsbeheerder

Bekeken
Alle managementfoto's (19)
Bekeken
Zwembad/strand (5)
Bekeken
Ruimten voor het hele gezin (2)
Bekeken
Kamer/suite (4)
Bekeken
Hotel & terrein (3)
Bekeken
Dineren (3)
Bekeken
Zakencentrum/kamers voor speciale gelegenheden (1)
Bekeken
Overige (1)
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Inchecken Uitchecken
Waardeer je verblijf

Voorzieningen