Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.
We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Holiday Inn Express Gent

Website van het hotel
Hoteldeals
Akkerhage 2, Gent 9000, België
Speciale Aanbieding
Pakketaanbieding
Beste prijzen voor je verblijf
Voer reisdata in voor de beste prijzen
Inchecken Uitchecken
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 9 websites!
Holiday Inn Express Gent
Professionele foto's Alles weergeven
Zoek in de buurt
Holiday Inn Express Gent
Holiday Inn Express Gent
Holiday Inn Express Gent
Schrijf een beoordeling

266 Reizigersbeoordelingen

Waardering van reizigers
    45
    114
    84
    18
    5
Bekijk beoordelingen over
93
42
8
71
Overzicht waarderingen
  • Slaapkwaliteit
    4 van 5 sterren
  • Locatie
    3,5 van 5 sterren
  • Kamers
    4 van 5 sterren
  • Service
    4 van 5 sterren
  • Waarde
    4 van 5 sterren
  • Hygiëne
    4 van 5 sterren
Tips van reizigers helpen jou bij het kiezen van de perfecte kamer.   Kamertips (4)
Datum | Waardering
  • Eerst Duits
  • Eerst Engels
  • Eerst Frans
  • Eerst Grieks
  • Eerst Italiaans
  • Eerst Japans
  • Eerst Nederlands
  • Eerst Noors
  • Eerst Pools
  • Eerst Portugees
  • Eerst Russisch
  • Eerst Spaans
  • Elke optie
  • Recente in het Nederlands
Eerst Nederlands
Eeklo, België
Senior bijdrager
11 beoordelingen 11 beoordelingen
5 hotelbeoordelingen
3 van 5 sterren Beoordeeld op 30 maart 2015

Eerder een teleurstelling, gewoon om naar Holliday Inn te Flanders Expo te gaan, maar dat was volzet en ze verwezen ons daar naar Holliday Inn UZ, waarbij je dan ook ongeveer hetzelfde verwacht, vooral de prijs hetzelfde was Het onthaal verliep heel vriendelijk, nette kamers, maar je kan het zeker geen rustige omgeving of hotel noemen en 's morgens het... Meer 

Was dit een nuttige beoordeling? Ja
HIEX_Gent_manager, General Manager van Holiday Inn Express Gent, reageerde op deze beoordeling

Beste gast Bedankt dat u consistent voor de merken van InterContinental Hotels Group kiest. Ik was blij te lezen dat u het onthaal en de kamers kon apprecieren. Ik wil van de gelegenheid wel wijzen op het feit dat er een wezenlijk verschil is tussen Holiday Inn (4*) en Holiday Inn Express (3*). Bij Holiday Inn Express serveren we een... Meer 

Antwerpen, België
2 beoordelingen
3 van 5 sterren Beoordeeld op 1 februari 2015

Ontvangst was super! dat de parking moet betaald worden geen probleem mee, kamers dringend aan opknapbeurt toe,en warmte op kamer is niet te regelen(veel te warm) was wel proper, Wanneer je om 10u komt ontbijten is alles op geen spek,roerei enz,als men ernaar vraagt wordt je neus afgebeten, enkele weken geleden novotel bezocht,daar was ontbijt en bediening wel wat anders,ligging... Meer 

Was dit een nuttige beoordeling? Ja
HIEX_Gent_manager, General Manager van Holiday Inn Express Gent, reageerde op deze beoordeling

Geachte heer Roland Hartelijk dank dat u voor Holiday Inn Express gekozen heeft als verblijfplaats in Gent. Het doet ons plezier te lezen dat u de ontvangst, de netheid en de ligging goed scoort. Jammer dat u meer verwacht had van het ontbijt. Ik dien u er hierbij wel op te wijzen dat Holiday Inn Express aan al zijn gasten... Meer 

Antwerpen, België
Profbijdrager
44 beoordelingen 44 beoordelingen
16 hotelbeoordelingen
4 nuttige stemmen 4 nuttige stemmen
3 van 5 sterren Beoordeeld op 31 januari 2015

Nette ruime kamer met alles wat men nodig heeft. Enige opmerkingen: 10€ die wordt aangerekend voor parking en niet in kamerprijs begrepen is. Ook 's morgens worden de reeds gebruikte tafels niet direct proper gemaakt voor de volgende gasten.

Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Hechtel
Profbijdrager
38 beoordelingen 38 beoordelingen
6 hotelbeoordelingen
11 nuttige stemmen 11 nuttige stemmen
4 van 5 sterren Beoordeeld op 12 januari 2015

Dit is een heel mooi hotel, gelegen iets buiten het stadscentrum. De kamers zijn zeer ruim en net. Het ontbijt is goed. Enig nadeel is dat je de parking voor het hotel moet betalen, dit is 10 euro per dag.

Was dit een nuttige beoordeling? Ja
HIEX_Gent_manager, Manager van Holiday Inn Express Gent, reageerde op deze beoordeling

Beste heer Luc R Hartelijk dank dat u voor Holiday Inn Express gekozen heeft voor uw verblijf in Gent. Ik ben blij te lezen dat u van de kamer en het ontbijt genoten heeft. Wat betreft de parking klopt het inderdaad dat een toeslag van 10 eur per nacht van toepassing is. De parking is beveiligd met slagbomen. Daarnaast is... Meer 

Bijdrager
9 beoordelingen 9 beoordelingen
3 hotelbeoordelingen
4 van 5 sterren Beoordeeld op 10 januari 2015

De kamer is schoon en voorzien van tv, fohn, waterkoker koffie,thee, heerlijke bedden en de 2pers.bedbank was van een goede kwaliteit ( in tegenstelling tot andere holiday inns waar de planken duidelijk voelbaar zijn!) mediatv met duur internet en vele zenders NPO1 en 2, geen koelkast. De airco koelde alleen en wij hadden een elektrisch kacheltje op de kamer. Hotel... Meer 

Was dit een nuttige beoordeling? Ja
HIEX_Gent_manager, Manager van Holiday Inn Express Gent, reageerde op deze beoordeling

Geachte gast Wij stellen het zeer op prijs dat u ons zo uitvoerig bericht heeft over uw ervaringen tijdens uw verblijf. U helpt ons daarmee vaststellen waar wij het goed doen, en welke aspecten bijsturing nodig hebben. Wat betreft de parking klopt het dat de kosten 10 eur per nacht bedragen. Onze parking is bij inrit en uitrit met slagbomen... Meer 

Genk, België
Topbijdrager
73 beoordelingen 73 beoordelingen
16 hotelbeoordelingen
28 nuttige stemmen 28 nuttige stemmen
4 van 5 sterren Beoordeeld op 16 december 2014

Sinds dat het hotel een express is geworden heb ik hier niet meer verbleven. Maar ik ben aangenaam verrast. De Holiday inn expo zou volgens kostprijs beter moeten zijn, maar deze kamers in de Holiday Express zijn ruim, gerieflijk en mooi gerenoveerd. De parking is veel beter dan aan de expo, en het eten was goed. Het is ook veel... Meer 

Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Profbijdrager
25 beoordelingen 25 beoordelingen
17 hotelbeoordelingen
129 nuttige stemmen 129 nuttige stemmen
3 van 5 sterren Beoordeeld op 2 oktober 2014

Iets slecht aan dit hotel? Eigenlijk niet. En toch een beetje op mijn honger blijven zitten (figuurlijk dan) Zeer vriendelijk & hulpvaardig personeel, de gerenoveerde bar & restaurant zijn een schot in de roos (inrichting, kaart, ...) . Hoop dat vb. ook de lobby / ontbijtruimte een make-over krijgt. Voelt echt niet warm & gezellig aan. Voelt heel onpersoonlijk aan,... Meer 

Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Zevenbergen, Nederland
Junior bijdrager
3 beoordelingen 3 beoordelingen
2 van 5 sterren Beoordeeld op 10 september 2014 via mobiele applicatie

Vriendelijke medewerkers. Het buffet 's avonds was niet heel uitgebreid, maar wel erg lekker. Ontbijt is ook niet heel uitgebreid, maar wel goed, jammer dat de vleeswaren allemaal uit pakjes lijken te komen, de ham was bv. waterig. Kamer is erg ruim, maar ik mis een kluisje en een afsluitbare kast. Er is ook geen koelkast op de kamer. Waterdruk... Meer 

Was dit een nuttige beoordeling? Ja
HIEX_Gent_manager, General Manager van Holiday Inn Express Gent, reageerde op deze beoordeling

Beste Michel R Hartelijk dank dat u voor ons gekozen heeft tijdens uw verblijf in Gent. Het doet me plezier dat u van het dinner buffet en het ontbijt genoten heeft. Wat betreft de vleeswaren kan ik u bevestigen dat alles elke dag vers versneden uit onze eigen keuken komt. Nogmaals bedankt dat u voor Holiday Inn Express Gent kiest.... Meer 

Tiel, Nederland
Senior bijdrager
17 beoordelingen 17 beoordelingen
5 hotelbeoordelingen
9 nuttige stemmen 9 nuttige stemmen
3 van 5 sterren Beoordeeld op 30 juni 2014 via mobiele applicatie

Hotel geboekt voor een stedentrip. Kamers prima in orde,schoon maar veel te warm. Ook airco hielp niet. Ontbijt niet heel uitgebreid maar voldoende. Locatie voor stedentrip veel te ver uit het centrum. Bus rijdt weinig, taxi 13 tot 15 euro. Jammer dat de receptie geen openbaar vervoer kaart verkoopt. Ook parkeergeld nogal hoog, ook niet vermeld op reservering.

Was dit een nuttige beoordeling? Ja 2
HIEX_Gent_manager, Manager van Holiday Inn Express Gent, reageerde op deze beoordeling

Beste heer Peter Bedankt dat u de tijd gevonden heeft om ons over uw ervaringen te berichten. Ik ga met u akkoord dat we niet in het centrum gelegen zijn, en op bepaalde momenten hadden ook wij een hogere frequentie van bussen gewenst. Deze besparingsmaatregelen zijn op heden in onderhandeling tussen de Stad Gent en De Lijn, de uitbater van... Meer 

Kortemark, België
Senior bijdrager
11 beoordelingen 11 beoordelingen
3 hotelbeoordelingen
14 nuttige stemmen 14 nuttige stemmen
3 van 5 sterren Beoordeeld op 28 juni 2014

Ontbijt kranig maar ok basis. Wel geen lekkere koffie, weinig vers beleg, geen groentjes of zachtgekookt eitje. Kamers goede basis , zeer goed bed. Wij hadden triple room. Geen bad enkel douche en kleine lavabo.

Was dit een nuttige beoordeling? Ja 1

81 foto's van dit hotel

Reizigersfoto's: Bekijk wat reizigers zoals jij gezien hebben

Bekeken
Alle reizigersfoto's (28)
Bekeken
Uitzicht vanuit kamer (2)
Bekeken
Kamer/suite (8)
Bekeken
Hotel & terrein (6)
Bekeken
Badkamer (5)
Bekeken
Overige (7)

Managementfoto's: Beschikbaar gesteld door de gelegenheidsbeheerder

Bekeken
Alle managementfoto's (53)
Bekeken
Dineren (12)
Bekeken
Kamer/suite (9)
Bekeken
Hotel & terrein (9)
Bekeken
Zakencentrum/kamers voor speciale gelegenheden (1)
Bekeken
Badkamer (1)
Bekeken
Overige (21)
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Inchecken Uitchecken
Waardeer je verblijf

Voorzieningen