Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.
We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

BEST WESTERN Post Hotel & Wellness

Website van het hotel
Hoteldeals
Rue Hurbise 160, Luik 4040, België (Voorheen Globales Post Hotel & Wellness)
Aanbiedingen & Mededelingen
EARLY BOOKING TOT 25%
Beste prijzen voor je verblijf
Voer reisdata in voor de beste prijzen
Inchecken Uitchecken
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 5 websites!
BEST WESTERN Post Hotel & Wellness
Professionele foto's Alles weergeven
Zoek in de buurt
BEST WESTERN Post Hotel & Wellness
Schrijf een beoordeling

158 Reizigersbeoordelingen

Waardering van reizigers
    15
    62
    53
    18
    10
Bekijk beoordelingen over
22
62
5
33
Overzicht waarderingen
  • Locatie
    3,5 van 5 sterren
  • Slaapkwaliteit
    3,5 van 5 sterren
  • Kamers
    3,5 van 5 sterren
  • Service
    3,5 van 5 sterren
  • Waarde
    3 van 5 sterren
  • Hygiëne
    3,5 van 5 sterren
Tips van reizigers helpen jou bij het kiezen van de perfecte kamer.   Kamertips (2)
Datum | Waardering
  • Eerst Deens
  • Eerst Duits
  • Eerst Engels
  • Eerst Frans
  • Eerst Italiaans
  • Eerst Nederlands
  • Eerst Russisch
  • Eerst Spaans
  • Elke optie
  • Recente in het Nederlands
Eerst Nederlands
Roeselare Belgium
Profbijdrager
42 beoordelingen 42 beoordelingen
13 hotelbeoordelingen
16 nuttige stemmen 16 nuttige stemmen
3 van 5 sterren Beoordeeld op 22 maart 2015

We waren hier met 3 collegae voor een zakenreis. Hotel een ietwat ouderwets maar voor de rest OK. Het zou een opfrisbeurt kunnen gebruiken. Tapijten, interieur, ... een beetje doorleefd. Kamer Ok, proper. Receptionist, een oudere man was echt vriendelijk en behulpzaam. Restaurant serveert uit een niet al te ruime kaart correct eten. Geen klasserestaurant. Kwaliteit iets beter dan autogrill... Meer 

Was dit een nuttige beoordeling? Ja 1
Bijdrager
6 beoordelingen 6 beoordelingen
2 nuttige stemmen 2 nuttige stemmen
3 van 5 sterren Beoordeeld op 2 februari 2015

Via travelbird overnacht. Het hotel is sterk verouderd. Wij kregen eerst een kamer die erg naar rook stonk, maar toen wij er maar vroegen, kregen wij direct een andere kamer aangeboden. Kamer was netjes, nette bedden, zag er verzorgd uit. Wellness viel wat tegen; van de twee sauna's deed 1 het niet. Van de twee hammams werd er 1 niet... Meer 

Was dit een nuttige beoordeling? Ja 2
Hoogstraten, België
Bijdrager
9 beoordelingen 9 beoordelingen
4 hotelbeoordelingen
2 nuttige stemmen 2 nuttige stemmen
3 van 5 sterren Beoordeeld op 18 augustus 2014

Ook wij verbleven 3 dagen/2 nachten in dit hotel via TravelBird wat daardoor zeer goedkoop was. Bij het betreden van de badkamer merkten we dat de lavabo echt niet proper was! Na melding hiervan aan de receptie kregen we een andere kamer aangeboden omdat er geen personeel meer aanwezig was om dit schoon te maken. Vonden wij nu ook niet... Meer 

Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Rotterdam
Topbijdrager
54 beoordelingen 54 beoordelingen
20 hotelbeoordelingen
24 nuttige stemmen 24 nuttige stemmen
3 van 5 sterren Beoordeeld op 28 mei 2014

Op de kamers valt niets aan te merken, noch wat grootte, noch wat hygiëne betreft. Het is wat 'iel' binnenkomen, kleine receptie. De lift is echt voor max 2 personen. Het personeel is uitermate vriendelijk en behulpzaam.

Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Oudenaarde, België
Junior bijdrager
3 beoordelingen 3 beoordelingen
2 nuttige stemmen 2 nuttige stemmen
3 van 5 sterren Beoordeeld op 30 april 2014

Wij verbleven 3 dagen in het hotel, boeking via Travel Bird (139 EUR voor 2 nachten met ontbijt en toegang tot wellness). Prijs/kwaliteit valt dit mee maar verwacht niet echt 4-sterrenniveau. Wellness is ok maar de ruimte rond het zwembad heeft zijn beste tijd gehad. Weinig ligzetels. Ligzetels die er zijn, zijn gescheurd... Op de kamer geen frigo, safe staat... Meer 

Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Bladel, Nederland
1 beoordeling
1 nuttige stem 1 nuttige stem
2 van 5 sterren Beoordeeld op 23 maart 2014

Via een giftfor2 kwamen we bij dit hotel terecht. Bij aankomst geen gastvrij ontvangst, welkom. Kamer wordt geboekt krijgt sleutel mee en veel plezier. Niet ontbijt start-tot, WiFi code vind u hier, wat wil drinken...binnenkomst kamer, het is netjes een kamer voor tussenstop op reis waardig. Bed was ok. Doortrekken toilet was hele kunst! Gehorige kamer we konden van onze... Meer 

Was dit een nuttige beoordeling? Ja 1

Reizigers zijn enthousiast over deze hotels in Luik

4,5 van 5 sterren
Prijzen weergeven
4 van 5 sterren
Prijzen weergeven
5 van 5 sterren
Prijzen weergeven
2 beoordelingen
2 nuttige stemmen 2 nuttige stemmen
4 van 5 sterren Beoordeeld op 4 maart 2014

Wij hadden met Travelbird dit hotel geboekt om een citytrip naar Luik te maken, en het was een aangenaam verblijf. De kamer was in orde en proper. De wellness vond ik persoonlijk wel leuk, alleen vond ik het jammer dat de grond vuil was. Wat ook wel jammer was, is dat je geen pakket met slippers en badjassen op je... Meer 

Was dit een nuttige beoordeling? Ja 2
Quality M, Director General van BEST WESTERN Post Hotel & Wellness, reageerde op deze beoordeling

Beste Yelke, Hartelijk dank voor uw beschrijving uw recente verblijf in ons etablissement. Uw klandizie is zeer belangrijk voor ons en wij stellen uw feedback op prijs. Door ons te vertellen wat u beviel aan uw verblijf en welke verbeteringen wij kunnen aanbrengen, helpt u ons in de toekomst een ervaring van topklasse te bieden aan u en andere gasten.... Meer 

Beernem, België
1 beoordeling
1 van 5 sterren Beoordeeld op 4 januari 2014

Wij boekten een aanbieding via travelbird. Bij aankomst geen bed voorzien voor ons 2e kindje! Nogtans hiervoor 2 telefoontjes gepleegd! Bed was niet stabiel! Stof kwam van onder ons bed gewaaid! Kamer was niet gekuist, badkamer lag vol met haren! Personeel zeer onvriendelijk in het restaurant en de bar! Het eten lag verspreid over het ganse hotel op de grond!... Meer 

Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Quality M, Director General van BEST WESTERN Post Hotel & Wellness, reageerde op deze beoordeling

Beste Hadewijch, Hartelijk dank voor uw beschrijving uw recente verblijf in ons etablissement. Namens ons hele team bied ik u onze verontschuldigingen aan dat wij uw verwachtingen niet hebben kunnen overtreffen. Uw tevredenheid is belangrijk voor ons en wij gebruiken de feedback die u ons hebt gegeven om verbeteringen te implementeren om er zeker van te zijn dat wij onze... Meer 

Brugge, België
Bijdrager
6 beoordelingen 6 beoordelingen
2 nuttige stemmen 2 nuttige stemmen
4 van 5 sterren Beoordeeld op 4 december 2013

Je kan natuurlijk altijd wel iets vinden om over te klagen. Naar mijn mening is dit zijn geld waard , lees via HotelSpecials punt be gevonden en goed bevonden. De welness kan erdoor en de bediening is ok. Wij komen terug als we nog es een dagje Maastricht boeken.

Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Quality M, Director General van BEST WESTERN Post Hotel & Wellness, reageerde op deze beoordeling

Geachte klant, Uw klandizie is zeer belangrijk voor ons en wij stellen uw feedback op prijs. Door ons te vertellen wat u beviel aan uw verblijf en welke verbeteringen wij kunnen aanbrengen, helpt u ons in de toekomst een ervaring van topklasse te bieden aan u en andere gasten. Wij hopen u spoedig weer terug bij ons te zien. Als... Meer 

Ermelo, Nederland
1 beoordeling
4 nuttige stemmen 4 nuttige stemmen
1 van 5 sterren Beoordeeld op 2 november 2013

Met een voordelige aanbieding van Travel bird zijn wij gisteren hier aangekomen. Het personeel spreekt geen Nederlands ( dat kan) maar ook zeer echt zeer beperkt engels. De kamer is opzich min of meer ok. De verwarming maakt behoorlijk lawaai en het waterreservoir van de WC pot is stuk zodat je het niet schoon kan door trekken. Van 22.00 tot... Meer 

Was dit een nuttige beoordeling? Ja 4
Quality M, Director General van BEST WESTERN Post Hotel & Wellness, reageerde op deze beoordeling

Beste Lina, Hartelijk dank voor uw beschrijving uw recente verblijf in ons etablissement. Namens ons hele team bied ik u onze verontschuldigingen aan dat wij uw verwachtingen niet hebben kunnen overtreffen. Uw tevredenheid is belangrijk voor ons en wij gebruiken de feedback die u ons hebt gegeven om verbeteringen te implementeren om er zeker van te zijn dat wij onze... Meer 

108 foto's van dit hotel

Reizigersfoto's: Bekijk wat reizigers zoals jij gezien hebben

Bekeken
Alle reizigersfoto's (46)
Bekeken
Hotel & terrein (13)
Bekeken
Zwembad/strand (7)
Bekeken
Dineren (5)
Bekeken
Kamer/suite (9)
Bekeken
Badkamer (3)
Bekeken
Overige (9)

Managementfoto's: Beschikbaar gesteld door de gelegenheidsbeheerder

Bekeken
Alle managementfoto's (62)
Bekeken
Hotel & terrein (12)
Bekeken
Kamer/suite (28)
Bekeken
Zwembad/strand (11)
Bekeken
Dineren (3)
Bekeken
Badkamer (2)
Bekeken
Uitzicht vanuit kamer (2)
Bekeken
Overige (4)
Inchecken Uitchecken
Prijzen weergeven
Hotels die je misschien ook aanspreken ...

Voorzieningen