Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.
We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Alle 20 Luik hotels

BEST WESTERN Post Hotel & Wellness

4.0 van 5 Hotel   |   Rue Hurbise 160, Luik 4040, België (Voorheen Globales Post Hotel & Wellness)
Website van het hotel
Hoteldeals
Hotelvoorzieningen
Opslaan Opgeslagen
BEST WESTERN Post Hotel & Wellness aan Favorieten toegevoegd
BEST WESTERN Post Hotel & Wellness
Beste prijzen voor je verblijf
Voer reisdata in voor de beste prijzen
Inchecken Uitchecken
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 7 websites!
46%
Beoordeeld als nr. 10 van 20 hotels in Luik
Een recente beoordeling
3 van 5 sterren 2 dagen geleden beoordeeld
Hild H Hoogstraten, België
  • Overzicht
  • Beoordelingen (102)
  • Foto’s (64)
  • Soortgelijke hotels
  • Voorzieningen
  • V&A
  • Kamertips (2)
  • Locatie
  • Meer
Schrijf een beoordeling

102 personen hebben dit hotel beoordeeld

Waardering van reizigers
    7
    39
    34
    15
    7
Bekijk beoordelingen over
14
38
3
24
Overzicht waarderingen
  • Locatie
    3,5 van 5 sterren
  • Slaapkwaliteit
    3,5 van 5 sterren
  • Kamers
    3 van 5 sterren
  • Service
    3,5 van 5 sterren
  • Waarde
    3 van 5 sterren
  • Hygiëne
    3,5 van 5 sterren
Tips van reizigers helpen jou bij het kiezen van de perfecte kamer.   Kamertips (2)
Datum | Waardering
  • Eerst Duits
  • Eerst Engels
  • Eerst Frans
  • Eerst Italiaans
  • Eerst Nederlands
  • Eerst Russisch
  • Eerst Spaans
  • Elke optie
  • Recente in het Nederlands
Eerst Nederlands
Hoogstraten, België
1 beoordeling
3 van 5 sterren NIEUW

Ook wij verbleven 3 dagen/2 nachten in dit hotel via TravelBird wat daardoor zeer goedkoop was. Bij het betreden van de badkamer merkten we dat de lavabo echt niet proper was! Na melding hiervan aan de receptie kregen we een andere kamer aangeboden omdat er geen personeel meer aanwezig was om dit schoon te maken. Vonden wij nu ook niet... Meer

Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Rotterdam
Profbijdrager
23 beoordelingen 23 beoordelingen
13 hotelbeoordelingen
16 nuttige stemmen 16 nuttige stemmen
3 van 5 sterren Beoordeeld op 28 mei 2014

Op de kamers valt niets aan te merken, noch wat grootte, noch wat hygiëne betreft. Het is wat 'iel' binnenkomen, kleine receptie. De lift is echt voor max 2 personen. Het personeel is uitermate vriendelijk en behulpzaam.

Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Oudenaarde, België
2 beoordelingen
3 van 5 sterren Beoordeeld op 30 april 2014

Wij verbleven 3 dagen in het hotel, boeking via Travel Bird (139 EUR voor 2 nachten met ontbijt en toegang tot wellness). Prijs/kwaliteit valt dit mee maar verwacht niet echt 4-sterrenniveau. Wellness is ok maar de ruimte rond het zwembad heeft zijn beste tijd gehad. Weinig ligzetels. Ligzetels die er zijn, zijn gescheurd... Op de kamer geen frigo, safe staat... Meer

Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Bladel, Nederland
1 beoordeling
1 nuttige stem 1 nuttige stem
2 van 5 sterren Beoordeeld op 23 maart 2014

Via een giftfor2 kwamen we bij dit hotel terecht. Bij aankomst geen gastvrij ontvangst, welkom. Kamer wordt geboekt krijgt sleutel mee en veel plezier. Niet ontbijt start-tot, WiFi code vind u hier, wat wil drinken...binnenkomst kamer, het is netjes een kamer voor tussenstop op reis waardig. Bed was ok. Doortrekken toilet was hele kunst! Gehorige kamer we konden van onze... Meer

Was dit een nuttige beoordeling? Ja 1
2 beoordelingen
2 nuttige stemmen 2 nuttige stemmen
4 van 5 sterren Beoordeeld op 4 maart 2014

Wij hadden met Travelbird dit hotel geboekt om een citytrip naar Luik te maken, en het was een aangenaam verblijf. De kamer was in orde en proper. De wellness vond ik persoonlijk wel leuk, alleen vond ik het jammer dat de grond vuil was. Wat ook wel jammer was, is dat je geen pakket met slippers en badjassen op je... Meer

Was dit een nuttige beoordeling? Ja 2
Quality M, Director General van BEST WESTERN Post Hotel & Wellness, reageerde op deze beoordeling

Beste Yelke, Hartelijk dank voor uw beschrijving uw recente verblijf in ons etablissement. Uw klandizie is zeer belangrijk voor ons en wij stellen uw feedback op prijs. Door ons te vertellen wat u beviel aan uw verblijf en welke verbeteringen wij kunnen aanbrengen, helpt u ons in de toekomst een ervaring van topklasse te bieden aan u en andere gasten.... Meer

Beernem, België
1 beoordeling
1 van 5 sterren Beoordeeld op 4 januari 2014

Wij boekten een aanbieding via travelbird. Bij aankomst geen bed voorzien voor ons 2e kindje! Nogtans hiervoor 2 telefoontjes gepleegd! Bed was niet stabiel! Stof kwam van onder ons bed gewaaid! Kamer was niet gekuist, badkamer lag vol met haren! Personeel zeer onvriendelijk in het restaurant en de bar! Het eten lag verspreid over het ganse hotel op de grond!... Meer

Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Quality M, Director General van BEST WESTERN Post Hotel & Wellness, reageerde op deze beoordeling

Beste Hadewijch, Hartelijk dank voor uw beschrijving uw recente verblijf in ons etablissement. Namens ons hele team bied ik u onze verontschuldigingen aan dat wij uw verwachtingen niet hebben kunnen overtreffen. Uw tevredenheid is belangrijk voor ons en wij gebruiken de feedback die u ons hebt gegeven om verbeteringen te implementeren om er zeker van te zijn dat wij onze... Meer

Brugge, België
Bijdrager
6 beoordelingen 6 beoordelingen
2 nuttige stemmen 2 nuttige stemmen
4 van 5 sterren Beoordeeld op 4 december 2013

Je kan natuurlijk altijd wel iets vinden om over te klagen. Naar mijn mening is dit zijn geld waard , lees via HotelSpecials punt be gevonden en goed bevonden. De welness kan erdoor en de bediening is ok. Wij komen terug als we nog es een dagje Maastricht boeken.

Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Quality M, Director General van BEST WESTERN Post Hotel & Wellness, reageerde op deze beoordeling

Geachte klant, Uw klandizie is zeer belangrijk voor ons en wij stellen uw feedback op prijs. Door ons te vertellen wat u beviel aan uw verblijf en welke verbeteringen wij kunnen aanbrengen, helpt u ons in de toekomst een ervaring van topklasse te bieden aan u en andere gasten. Wij hopen u spoedig weer terug bij ons te zien. Als... Meer

Ermelo, Nederland
1 beoordeling
3 nuttige stemmen 3 nuttige stemmen
1 van 5 sterren Beoordeeld op 2 november 2013

Met een voordelige aanbieding van Travel bird zijn wij gisteren hier aangekomen. Het personeel spreekt geen Nederlands ( dat kan) maar ook zeer echt zeer beperkt engels. De kamer is opzich min of meer ok. De verwarming maakt behoorlijk lawaai en het waterreservoir van de WC pot is stuk zodat je het niet schoon kan door trekken. Van 22.00 tot... Meer

Was dit een nuttige beoordeling? Ja 3
Quality M, Director General van BEST WESTERN Post Hotel & Wellness, reageerde op deze beoordeling

Beste Lina, Hartelijk dank voor uw beschrijving uw recente verblijf in ons etablissement. Namens ons hele team bied ik u onze verontschuldigingen aan dat wij uw verwachtingen niet hebben kunnen overtreffen. Uw tevredenheid is belangrijk voor ons en wij gebruiken de feedback die u ons hebt gegeven om verbeteringen te implementeren om er zeker van te zijn dat wij onze... Meer

Giethoorn, Nederland
Junior bijdrager
4 beoordelingen 4 beoordelingen
1 nuttige stem 1 nuttige stem
1 van 5 sterren Beoordeeld op 30 augustus 2013

Je wordt gelokt met foto's van prachtige kamers op een mooie locatie. Van de 98 kamers zijn er 5 in de stijl van de foto's en de rest is helaas te triest voor woorden: rose plafonds, blauwe gordijnen en grasgroene vloerbedekking met brandgaten. De receptioniste schaamde zich voor de profilering van haar werkgever. Diep triest! Via het boekingsbureau is het... Meer

Was dit een nuttige beoordeling? Ja 1
Eigenaren: Wat is uw kant van het verhaal?
Als u eigenaar of beheerder bent van BEST WESTERN Post Hotel & Wellness, dan kunt u zich nu registreren voor gratis tools waarmee u uw vermelding kunt verbeteren, nieuwe beoordelingen mee kunt aantrekken en waarmee u kunt reageren op beoordelingen.
Je vermelding beheren

In BEST WESTERN Post Hotel & Wellness geweest? Deel je ervaringen!

Schrijf een beoordeling Foto's toevoegen

Aanvullende informatie over BEST WESTERN Post Hotel & Wellness

Adres: Rue Hurbise 160, Luik 4040, België (Voorheen Globales Post Hotel & Wellness)
Telefoonnummer:
Locatie: België > Wallonië > Belgische Ardennen > Provincie Luik > Luik
Prijsklasse (per nacht): 87 € - 132 €
Hotelcategorie:4 ster(ren) — BEST WESTERN Post Hotel & Wellness 4*
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Expedia, Hotels.com, Travelocity, Priceline, Tingo, Booking.com, Hotel.de, BookingOdigeoWL, Venere en Otel, dus je kunt je reserveringen bij BEST WESTERN Post Hotel & Wellness met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Best Western Liege
Liège Best Western

64 foto's van dit hotel

Reizigersfoto's: Bekijk wat reizigers zoals jij gezien hebben

Bekeken
Alle reizigersfoto's (24)
Bekeken
Zwembad/strand (1)
Bekeken
Badkamer (1)
Bekeken
Kamer/suite (6)
Bekeken
Hotel & terrein (3)
Bekeken
Overige (13)

Managementfoto's: Beschikbaar gesteld door de gelegenheidsbeheerder

Bekeken
Alle managementfoto's (41)
Bekeken
Hotel & terrein (10)
Bekeken
Kamer/suite (19)
Bekeken
Zwembad/strand (7)
Bekeken
Dineren (3)
Bekeken
Badkamer (1)
Bekeken
Overige (1)
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Inchecken Uitchecken
Waardeer je verblijf
Selecteer tags om het perfecte hotel te vinden.
Alle
hotels in Luik met
alle voorzieningen

Voorzieningen

Gratis parkeren Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk) Restaurant Zwembad Rolstoeltoegang
Hotelcategorie
Aantal kamers
98

Vragen & antwoorden

Vragen? Krijg antwoord van medewerkers en voormalige gasten van BEST WESTERN Post Hotel & Wellness
Richtlijnen voor postings
Vragen die vaak gesteld worden:
  • Kunnen er kaartjes voor plaatselijke attracties worden gekocht bij de receptie?
  • Moet er worden bijbetaald voor een minikoelkast?
  • Hoe laat gaat elke dag het zwembad open?

Bekijk aan welke kamers reizigers de voorkeur geven