Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.
We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Alle 193 Brussel hotels

Hotel Chambord

3.0 van 5 Hotel   |   82 Rue de Namur | Brussels, Brussel 1000, België
Website van het hotel
Hotelvoorzieningen
Opslaan Opgeslagen
Hotel Chambord aan Favorieten toegevoegd
Hotel Chambord
Beste prijzen voor je verblijf
Voer reisdata in voor de beste prijzen
Inchecken Uitchecken
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 7 websites!
50%
Beoordeeld als nr. 114 van 193 hotels in Brussel
Een recente beoordeling
4 van 5 sterren Beoordeeld op 5 juni 2014
Huy N
  • Overzicht
  • Beoordelingen (316)
  • Foto’s (165)
  • Soortgelijke hotels
  • Voorzieningen
  • V&A (1)
  • Locatie
  • Meer
Schrijf een beoordeling

316 personen hebben dit hotel beoordeeld

Waardering van reizigers
    30
    117
    91
    44
    34
Bekijk beoordelingen over
40
90
30
92
Overzicht waarderingen
  • Locatie
    4 van 5 sterren
  • Slaapkwaliteit
    3,5 van 5 sterren
  • Kamers
    3 van 5 sterren
  • Service
    3,5 van 5 sterren
  • Waarde
    3,5 van 5 sterren
  • Hygiëne
    3,5 van 5 sterren
Datum | Waardering
  • Eerst Deens
  • Eerst Duits
  • Eerst Engels
  • Eerst Frans
  • Eerst Italiaans
  • Eerst Japans
  • Eerst Nederlands
  • Eerst Pools
  • Eerst Portugees
  • Eerst Russisch
  • Eerst Spaans
  • Elke optie
  • Recente in het Nederlands
Eerst Nederlands
Bijdrager
7 beoordelingen 7 beoordelingen
6 hotelbeoordelingen
4 van 5 sterren Beoordeeld op 5 juni 2014

Wat een zeer groot plus punt is van dit hotel is de ligging. Het metrostation ligt echt bijna onder het hotel, trapje op lopen en je staat bij de ingang van het hotel. Om van het hotel naar het centrum te lopen doe je ongeveer 20 minuten over. Hotel ligt op een heuvel, naar het centrum is het heuveltje af... Meer

Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Delft, Nederland
Profbijdrager
26 beoordelingen 26 beoordelingen
14 hotelbeoordelingen
5 nuttige stemmen 5 nuttige stemmen
3 van 5 sterren Beoordeeld op 29 maart 2014

Het hotel is gedateerd, kamers waren netjes maar de lobby is somber en ongezellig. Parkeren is perfect, de parkeergarage is vlakbij en met 17 euro niet duur. Grote markt op loopafstand (hooguit 10 min) en leuke winkels, restaurants aan de overkant. Het ontbijt...tsja dat kan écht veel beter. Wij zijn echt wel in veel hotels geweest en zijn zeker niet... Meer

Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Almere, The Netherlands
Junior bijdrager
4 beoordelingen 4 beoordelingen
3 hotelbeoordelingen
4 van 5 sterren Beoordeeld op 2 januari 2014

Wij hebben vier overnachtingen gehad in hotel Chambord van 27-12-13 tot 31-12-13. De service was in het Engels (Frans is natuurlijk ook mogelijk), vriendelijk en behulpzaam. De kamer was mooi en bood genoeg mogelijkheden. Voor mij waren dit de plus en min punten van het hotel: Pluspunten: + Behulpzame service + Mooie kamer + Ruim bureau met stoel + Grote... Meer

Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Brugge, België
Profbijdrager
27 beoordelingen 27 beoordelingen
12 hotelbeoordelingen
5 nuttige stemmen 5 nuttige stemmen
3 van 5 sterren Beoordeeld op 1 maart 2013

De eerste ervaring met de zeer, zeer gebrekkige kennis van het Nederlands door het personeel was een tegenvaller. Een 2de tegenvaller was de indringende stank die in de aan ons toegewezen kamer hing. Na dit gemeld te hebben, kregen we een nieuwe kamer waar dit probleem niet meer aanwezig was. Maar met bagage eerst terug naar beneden van 5de verdieping... Meer

Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Den Haag, Nederland
Topbijdrager
60 beoordelingen 60 beoordelingen
25 hotelbeoordelingen
26 nuttige stemmen 26 nuttige stemmen
3 van 5 sterren Beoordeeld op 28 januari 2013 via mobiele applicatie

Ligging is goed. Centraal. Kamer aan de binnenplaats was zeer rustig. Nette badkamer. Prima ontbijt. Vriendelijke dame aan de balie. Enige minpunt was het matras. Het was zacht en dun en ik voelde de metalen veren. Maar dit werd opgelost door er een extra dek op te leggen. Wifi alleen eerste 30 minuten gratis.

Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Den Haag, Nederland
2 beoordelingen
1 nuttige stem 1 nuttige stem
1 van 5 sterren Beoordeeld op 9 juli 2012

Afgelopen weekend heb ik doorgebracht in dit hotel. Ligging is echt ideaal. De kamer was heel krap en warm, geen airconditioning of ventilatie. De badkamer was ook zeer krap en rook niet hygienisch. Geen koelkast op de kamer, vloerbedekking was vies en er lag zelfs haar op de grond. Na het verschuiven van het bed, troffen we een leeg doos... Meer

Was dit een nuttige beoordeling? Ja
CHAMBORD2013, Responsable réception van Hotel Chambord, reageerde op deze beoordeling
Google-vertaling

We Change all staff and make a lot of renovation. Meer

1 beoordeling
2 van 5 sterren Beoordeeld op 27 mei 2012 via mobiele applicatie

Kamer zonder airco, 25 graden binnen en geen kans om te verluchten mits binnenkoer. Slordig ontbijt maar niet slecht. Ondergekwalificeerd personeel voor een ***+ hotel. Slechte beeldkwaliteit op tv. Donkere kamer en amper licht in de badkamer. Gordijnen en ramen moeten toch meer nagekeken worden, deze zijn in slechte of slordige staat. Spijtig dat ik dit allemaal moet schrijven maar... Meer

Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Berlijn, Duitsland
Bijdrager
6 beoordelingen 6 beoordelingen
6 hotelbeoordelingen
4 nuttige stemmen 4 nuttige stemmen
1 van 5 sterren Beoordeeld op 25 augustus 2010

Het grote pluspunt is de centrale locatie en de metro vóór het gebouw. Het enige pluspunt van het hotel is het Amerikaanse ontbijtbuffet en de goed verlichte ontbijtzaal met uitzicht. De kamer die ik had - ik ben van kamer veranderd - was in een zeer slechte staat en was ten minste 15 jaar niet gerenoveerd (bovendien zat het tapijt... Meer

Was dit een nuttige beoordeling? Ja 1
Eigenaren: Wat is uw kant van het verhaal?
Als u eigenaar of beheerder bent van Hotel Chambord, dan kunt u zich nu registreren voor gratis tools waarmee u uw vermelding kunt verbeteren, nieuwe beoordelingen mee kunt aantrekken en waarmee u kunt reageren op beoordelingen.
Je vermelding beheren

In Hotel Chambord geweest? Deel je ervaringen!

Schrijf een beoordeling Foto's toevoegen

Aanvullende informatie over Hotel Chambord

Adres: 82 Rue de Namur | Brussels, Brussel 1000, België
Telefoonnummer:
Locatie: België > Brussel
Prijsklasse (per nacht): 73 € - 147 €
Hotelcategorie:3 ster(ren) — Hotel Chambord 3*
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Priceline, Orbitz, Travelocity, Otel, Expedia, Fastbooking, TripOnline SA, BookingOdigeoWL en Hotels.com, dus je kunt je reserveringen bij Hotel Chambord met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Chambord Hotel Brussels
Hotel Chambord Brussels

165 foto's van dit hotel

Reizigersfoto's: Bekijk wat reizigers zoals jij gezien hebben

Bekeken
Alle reizigersfoto's (136)
Bekeken
Kamer/suite (35)
Bekeken
Badkamer (17)
Bekeken
Dineren (10)
Bekeken
Uitzicht vanuit kamer (8)
Bekeken
Hotel & terrein (14)
Bekeken
Overige (52)

Managementfoto's: Beschikbaar gesteld door de gelegenheidsbeheerder

Bekeken
Alle managementfoto's (30)
Bekeken
Badkamer (2)
Bekeken
Kamer/suite (3)
Bekeken
Hotel & terrein (2)
Bekeken
Overige (23)
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Inchecken Uitchecken
Waardeer je verblijf
Selecteer tags om het perfecte hotel te vinden.
Alle
hotels in Brussel met
alle voorzieningen

Voorzieningen

Gratis ontbijt Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk) Roomservice Suites
Hotelcategorie
Aantal kamers
64

Vragen & antwoorden

Bekijk hier welke vragen reizigers hebben gesteld, met antwoorden van vertegenwoordigers van Hotel Chambord en andere reizigers.
1 vraag
Stel een vraag
Vragen? Krijg antwoord van medewerkers en voormalige gasten van Hotel Chambord
Richtlijnen voor postings
Vragen die vaak gesteld worden:
  • Kunnen er kaartjes voor plaatselijke attracties worden gekocht bij de receptie?
  • Moet er worden bijbetaald voor een minikoelkast?
  • Hoe laat gaat elke dag het zwembad open?