Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.
We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Warwick Barsey Hotel

Website van het hotel
Avenue Louise 381-383, Brussel 1050, België (Voorheen Hyatt Regency)
Speciale Aanbieding
Pakketaanbieding
Beste prijzen voor je verblijf
Voer reisdata in voor de beste prijzen
Inchecken Uitchecken
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 4 websites!
Warwick Barsey Hotel
Professionele foto's Alles weergeven
Zoek in de buurt
Warwick Barsey Hotel
Schrijf een beoordeling

295 Reizigersbeoordelingen

Waardering van reizigers
    68
    112
    59
    35
    21
Bekijk beoordelingen over
32
115
20
85
Overzicht waarderingen
  • Slaapkwaliteit
    4 van 5 sterren
  • Locatie
    3,5 van 5 sterren
  • Kamers
    3,5 van 5 sterren
  • Service
    3,5 van 5 sterren
  • Waarde
    3,5 van 5 sterren
  • Hygiëne
    3,5 van 5 sterren
Tips van reizigers helpen jou bij het kiezen van de perfecte kamer.   Kamertips (3)
Datum | Waardering
  • Eerst Duits
  • Eerst Engels
  • Eerst Frans
  • Eerst Italiaans
  • Eerst Japans
  • Eerst Nederlands
  • Eerst Portugees
  • Eerst Russisch
  • Eerst Spaans
  • Elke optie
  • Recente in het Nederlands
Eerst Nederlands
Er zijn nieuwere beoordelingen voor Warwick Barsey Hotel
Bekijk de nieuwste beoordelingen
Nederland
Profbijdrager
23 beoordelingen 23 beoordelingen
12 hotelbeoordelingen
8 nuttige stemmen 8 nuttige stemmen
3 van 5 sterren Beoordeeld op 15 december 2012

Van 13 op 14 december in Warwick hotel gelogeerd. Kamer redelijk schoon, personeel vriendelijk.Ontbijt buffet uitgesproken slecht. Wij kwamen om 09:15 aan het ontbijt ,was er geen gekookt of scrambeld ei te vinden. Ernaar gevraagd,nee helaas het is op(?)! Echt slechte service. Heel jammer voor een 4 sterren hotel.

Was dit een nuttige beoordeling? Ja
WarwickBarsey, Directeur général van Warwick Barsey Hotel, reageerde op deze beoordeling

Geachte Angielemmens, Ik dank u voor uw commentaar op Tripadvisor. Het doet me genoegen dat u van uw verblijf genoten heeft. Onze excuses voor de service tijdens het ontbijt. Deze reflecteert helemaal niet wat we normaal doen en is zeker een uitzondering. Ik bied u dan ook mijn excuses aan en ik hoop om u vlug terug welkom te mogen... Meer 

115 foto's van dit hotel

Reizigersfoto's: Bekijk wat reizigers zoals jij gezien hebben

Bekeken
Alle reizigersfoto's (67)
Bekeken
Hotel & terrein (11)
Bekeken
Kamer/suite (30)
Bekeken
Badkamer (7)
Bekeken
Dineren (1)
Bekeken
Uitzicht vanuit kamer (2)
Bekeken
Overige (16)

Managementfoto's: Beschikbaar gesteld door de gelegenheidsbeheerder

Bekeken
Alle managementfoto's (48)
Bekeken
Hotel & terrein (12)
Bekeken
Kamer/suite (17)
Bekeken
Dineren (3)
Bekeken
Overige (16)
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Inchecken Uitchecken
Waardeer je verblijf

Voorzieningen