Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.
We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Hampshire Hotel - 108 Meerdervoort

Nr. 42 van 69 hotels in Den Haag
Eco-leadersNiveau Zilver
Laan Van Meerdervoort 108, 2517 AS Den Haag, Nederland
Hotelvoorzieningen
Beste prijzen voor je verblijf
Voer reisdata in voor de beste prijzen
Inchecken Uitchecken
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 7 websites!
Hampshire Hotel - 108 Meerdervoort
Professionele foto's Alles weergeven
Zoek in de buurt
Hampshire Hotel - 108 Meerdervoort
Schrijf een beoordeling

93 Reizigersbeoordelingen

Waardering van reizigers
    16
    43
    23
    8
    3
Bekijk beoordelingen over
13
33
16
24
Overzicht waarderingen
  • Locatie
    3,5 van 5 sterren
  • Slaapkwaliteit
    3,5 van 5 sterren
  • Kamers
    3,5 van 5 sterren
  • Service
    3,5 van 5 sterren
  • Waarde
    3,5 van 5 sterren
  • Hygiëne
    4 van 5 sterren
Tips van reizigers helpen jou bij het kiezen van de perfecte kamer.   Kamertips (8)
Datum | Waardering
  • Eerst Duits
  • Eerst Engels
  • Eerst Frans
  • Eerst Italiaans
  • Eerst Japans
  • Eerst Nederlands
  • Eerst Portugees
  • Eerst Spaans
  • Elke optie
  • Recente in het Nederlands
Eerst Nederlands
Er zijn nieuwere beoordelingen voor Hampshire Hotel - 108 Meerdervoort
Bekijk de nieuwste beoordelingen
Veenendaal, Nederland
Profbijdrager
22 beoordelingen 22 beoordelingen
7 hotelbeoordelingen
4 nuttige stemmen 4 nuttige stemmen
3 van 5 sterren Beoordeeld op 11 augustus 2014

Redelijk ruime kamer met een goed kingsize bed. Nette maar wat gedateerde badkamer. Douchen moet in het bad en er komt niet heel veel water uit de kraan. Je hebt best wel veel last van het geluid van de straat, dus als het kan neem ban een kamer van de weg. Het ontbijt is niet erg uitgebreid en de ontbijtzaal... Meer 

Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Rob H, Front Office Manager van Hampshire Hotel - 108 Meerdervoort, reageerde op deze beoordeling

Geachte Gast, Hartelijk dank voor uw verblijf bij het Hampshire Hotel - 108 Meerdervoort. Een feedback van onze gasten waarderen wij zeer, Hartelijk dank hiervoor. Uw mening helpt ons bij het verbeteren van de service en kwaliteit van ons hotel. Het hotel is druk bezig met het opknappen van de kamers en van het hotel zelf. Ondanks alles hopen wij... Meer 

Valkenswaard, The Netherlands
Junior bijdrager
3 beoordelingen 3 beoordelingen
3 van 5 sterren Beoordeeld op 18 mei 2014

Ligging is gunstig, vlakbij centrum, gratis wifi en eigen afgesloten parking (niet gratis). Vriendelijk personeel en goed ontbijt. Kamer is hopeloos ouderwets en matrassen heel slecht. Vies douchegordijn. Fietsen in slechte staat, niet geschikt voor verhuur (vol vogelpoep, ontbrekende/niet functionerende verlichting, slag in het wiel etc.). Wij komen hiet niet meer terug.

Beoordeling verzameld in samenwerking met Hampshire Hotels

Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Rob H, Front Office Manager van Hampshire Hotel - 108 Meerdervoort, reageerde op deze beoordeling

Geachte Gast, Hartelijk dank dat u als gast de tijd heeft genomen om ons een review te geven naar aanleiding van uw verblijf. Wij vinden het heel vervelend dat u niet optimaal heeft mogen genieten van uw verblijf bij ons in het hotel. Wij zullen de punten die u aangeeft opnemen met de desbetreffende afdelingen. Dit kunnen wij zeker meenemen... Meer 

Horst, The Netherlands
1 beoordeling
1 nuttige stem 1 nuttige stem
5 van 5 sterren Beoordeeld op 11 mei 2014

Voor een bruiloft in Kijkduin een slaapplek nodig. Van tevoren gereserveerd en daarna gebeld om nog een extra parkeer plek te reserveren (wel doen, er is maar weinig plek achter hotel). Contact was vriendelijk en zeer behulpzaam. Ook bij aankomst en vertrek. prima hotel

Beoordeling verzameld in samenwerking met Hampshire Hotels

Was dit een nuttige beoordeling? Ja 1
Rob H, Front Office Manager van Hampshire Hotel - 108 Meerdervoort, reageerde op deze beoordeling

Geachte Gast, Hartelijk dank voor uw verblijf bij het Hampshire Hotel - 108 Meerdervoort. Wij waarderen het dat u de tijd heeft genomen om een feedback achter te laten online. Het doet ons een groot plezier om te horen dat alles naar wens geweest is en dat het personeel een goede indruk achter gelaten heeft. Wij hopen u graag nogmaals... Meer 

Epe, The Netherlands
1 beoordeling
5 van 5 sterren Beoordeeld op 13 februari 2014

We troffen een prima kamer aan en omdat we hier al eerder waren geweest werden we heel leuk ontvangen; 's morgens genoten we van een goed verzorgd ontbijt. Het hotel is voor ons de basis om familie te bezoeken in de buurt.

Beoordeling verzameld in samenwerking met Hampshire Hotels

Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Rob H, Front Office Manager van Hampshire Hotel - 108 Meerdervoort, reageerde op deze beoordeling

Geachte Gast, Hartelijk dank voor uw verblijf bij het Hampshire Hotel - 108 Meerdervoort. Wij willen u graag bedanken dat u als gast de tijd heeft genomen om ons feedback te geven. Fijn te vernemen dat u een prettig verblijf bij ons heeft genoten. Graag willen wij u bedanken en wij verwelkomen u graag in de toekomst bij het Hampshire... Meer 

Budel, The Netherlands
1 beoordeling
4 van 5 sterren Beoordeeld op 16 december 2013

Prima met hotel met een hele vriendelijke service en een goed ontbijt. Kamers zijn wat gedateerd. Ligging van het hotel is niet echt in het centrum maar dat is met een taxi of tram gemakkelijk op te lossen.

Beoordeling verzameld in samenwerking met Hampshire Hotels

Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Meppel, The Netherlands
2 beoordelingen
5 van 5 sterren Beoordeeld op 8 december 2013

zeer vriendelijk, uitstekend gelegen voor openbaar vervoer naar Gemeentemuseum en Scheveningen (Beelden aan Zee), prima ontbijt. Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. De aanvankelijke reservering was mis gegaan (waarschijnlijk van mijn kant) dat was geen enkel probleem voor receptionist!

Beoordeling verzameld in samenwerking met Hampshire Hotels

Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Rob H, General Manager van Hampshire Hotel - 108 Meerdervoort, reageerde op deze beoordeling

Geachte Gast, Hartelijk dank voor uw review naar aanleiding van uw verblijf in Hampshire Hotel – 108 Meerdervoort. Leuk om te horen dat u een goed verblijf bij ons heeft gehad en wij uw wensen en verwachtingen op het gebied van product en service hebben kunnen waarmaken. Wij waarderen uw review dan ook enorm om ons op die manier continue... Meer 

Profbijdrager
21 beoordelingen 21 beoordelingen
6 hotelbeoordelingen
1 nuttige stem 1 nuttige stem
2 van 5 sterren Beoordeeld op 26 oktober 2013

Niet zo mooi, kamer had uitkijk op de parkeerplaats en lag erg ver van het centrum af dus ga zeker met openbaar vervoer daarheen i.p.v. lopen. Verder zag je allemaal spinnenwebben op de kamer en was het verder ook niet zo schoon. Ontbijt was wel goed maar zou er niet weer heengaan.

Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Rob H, General Manager van Hampshire Hotel - 108 Meerdervoort, reageerde op deze beoordeling

Geachte mevrouw, Hartelijk dank voor uw review naar aanleiding van uw verblijf in Hampshire Hotel – 108 Meerdervoort. Spijtig te horen dat uw verblijf niet naar wens is geweest en wij niet aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen. Echter stellen wij u feedback erg op prijs om zo ons product en service continue te kunnen verbeteren. Momenteel zijn wij dan... Meer 

Venlo, Nederland
Topbijdrager
158 beoordelingen 158 beoordelingen
29 hotelbeoordelingen
166 nuttige stemmen 166 nuttige stemmen
3 van 5 sterren Beoordeeld op 23 september 2013

Het hotel is duidelijk gedateerd, je merkt het aan de kamer, deze was goed, het bed was goed, de badkamer voldeed, het was schoon maar... als je vergelijkt met bijvoorbeeld het Hampshire New babylon waar wij onlangs waren is het allemaal een stuk minder. Het hotel is niet al te groot ook en dat merk je bijvoorbeeld aan het ontbijt,... Meer 

Was dit een nuttige beoordeling? Ja 1
Rob H, General Manager van Hampshire Hotel - 108 Meerdervoort, reageerde op deze beoordeling

Geachte heer Van den Oever, Graag wil ik u bedanken voor het delen van uw feedback naar aanleiding van uw verblijf in Hampshire Hotel – 108 Meerdervoort. Erg leuk te horen dat u goed heeft geslapen tijdens uw verblijf in ons hotel. Uw feedback wordt erg gewaardeerd en deze nemen wij dan ook graag mee om ons product en service... Meer 

Amsterdam, Nederland
Senior bijdrager
18 beoordelingen 18 beoordelingen
12 hotelbeoordelingen
1 nuttige stem 1 nuttige stem
2 van 5 sterren Beoordeeld op 28 juli 2013 via mobiele applicatie

Een matig hotel, enigszins kil ontvangst en een warme bedompte kamer. Hotel ligt aan een vrij drukke straat en die hoor je erg goed als je met een raampje open slaapt. Ontbijt ook in het weekend maar tot 10.00 uur 's ochtends. Al met al komen wij hier zeker niet terug.

Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Rob H, General Manager van Hampshire Hotel - 108 Meerdervoort, reageerde op deze beoordeling

Geachte heer/mevrouw, Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring met Hampshire Hotel – 108 Meerdervoort. Erg jammer te moeten horen dat wij niet aan uw wensen en verwachtingen hebben kunnen voldoen. Wij nemen u punten met betrekking tot het ontbijt en de service mee om ons continue te optimaliseren. Wij hopen u nogmaals te mogen verwelkomen in Hampshire Hotel... Meer 

Assen, Nederland
Profbijdrager
36 beoordelingen 36 beoordelingen
13 hotelbeoordelingen
10 nuttige stemmen 10 nuttige stemmen
3 van 5 sterren Beoordeeld op 14 juli 2013

Een middelmatig hotel met een goede ligging. Mijn werkgever had de overnachting voor me gereserveerd. Bij aankomst kreeg ik (vrouw alleen) een kamer achter de receptie en in het gangetje naar de parkeerplaats aangeboden. Recht tegenover de keuken en de werkruimten van het personeel. Dat leek me geen goed idee, maar pas na enig doorvragen kreeg ik een kamer op... Meer 

Was dit een nuttige beoordeling? Ja 1
Rob H, General Manager van Hampshire Hotel - 108 Meerdervoort, reageerde op deze beoordeling

Geachte mevrouw, Hartelijk dank voor het delen van uw feedback naar aanleiding van uw verblijf in Hampshire Hotel – 108 Meerdervoort. Erg spijtig te moeten horen dat wij niet aan uw wensen en behoefte hebben kunnen voldoen. Wij zullen uw feedback ter harte nemen en het gebruiken om ons product en service te verbeteren. Nogmaals dank. Wij hopen u desondanks... Meer 

41 foto's van dit hotel

Reizigersfoto's: Bekijk wat reizigers zoals jij gezien hebben

Bekeken
Alle reizigersfoto's (29)
Bekeken
Kamer/suite (11)
Bekeken
Uitzicht vanuit kamer (6)
Bekeken
Badkamer (2)
Bekeken
Hotel & terrein (1)
Bekeken
Dineren (2)
Bekeken
Overige (7)

Managementfoto's: Beschikbaar gesteld door de gelegenheidsbeheerder

Bekeken
Alle managementfoto's (12)
Bekeken
Hotel & terrein (1)
Bekeken
Uitzicht vanuit kamer (1)
Bekeken
Kamer/suite (3)
Bekeken
Badkamer (1)
Bekeken
Overige (6)
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Inchecken Uitchecken
Waardeer je verblijf

Voorzieningen