Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.
We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Alle 9 Middelburg hotels

Hotel de Nieuwe Doelen

Loskade 3-5-7, 4331 HV Middelburg, Nederland
Hotelvoorzieningen
Opslaan Opgeslagen
Hotel de Nieuwe Doelen aan Favorieten toegevoegd
Hotel de Nieuwe Doelen
Beste prijzen voor je verblijf
Voer reisdata in voor de beste prijzen
Inchecken Uitchecken
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 1 website!
71%
Beoordeeld als nr. 4 van 9 hotels in Middelburg
Een recente beoordeling
5 van 5 sterren gisteren beoordeeld
Ary J
  • Overzicht
  • Beoordelingen (53)
  • Foto’s (9)
  • Soortgelijke hotels
  • Voorzieningen
  • V&A
  • Kamertips (2)
  • Locatie
  • Meer
Schrijf een beoordeling

53 personen hebben dit hotel beoordeeld

Waardering van reizigers
    14
    23
    15
    1
    0
Bekijk beoordelingen over
8
19
5
13
Overzicht waarderingen
  • Locatie
    4,5 van 5 sterren
  • Slaapkwaliteit
    4 van 5 sterren
  • Kamers
    3,5 van 5 sterren
  • Service
    4 van 5 sterren
  • Waarde
    4 van 5 sterren
  • Hygiëne
    4 van 5 sterren
Tips van reizigers helpen jou bij het kiezen van de perfecte kamer.   Kamertips (2)
Datum | Waardering
  • Eerst Duits
  • Eerst Engels
  • Eerst Frans
  • Eerst Italiaans
  • Eerst Nederlands
  • Elke optie
  • Recente in het Nederlands
Eerst Nederlands
1 beoordeling
5 van 5 sterren NIEUW

Mooie plek,tegenover het station. Ontspannen sfeertje,vriendelijke bediening.goede prijs. In een mooie stad,op loopafstand van het centrum. En een prachtig terras achter het hotel,we konden er óók electriche fietsen huren

Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Amsterdam, Nederland
Junior bijdrager
3 beoordelingen 3 beoordelingen
1 nuttige stem 1 nuttige stem
3 van 5 sterren Beoordeeld op 3 april 2014

Vanwege een fout van Hotel aan de Dam (overboeking) kwamen we onverwacht voor een nacht in het allerlaatste beschikbare kamertje van hotel De Nieuwe Doelen terecht. Op de 3e etage aan de achterkant, met uitzicht op de oude binnenstad. Helaas voor ons moeilijk te zien vanwege een niet verwijderbaar hor voor het raam. De kamer was erg klein, in het... Meer

Was dit een nuttige beoordeling? Ja 1
Bijdrager
6 beoordelingen 6 beoordelingen
2 nuttige stemmen 2 nuttige stemmen
5 van 5 sterren Beoordeeld op 17 januari 2014

De ontvangst was zeer persoonlijk en gastvrij. De kamer was goed uitgerust met zeer comfortabele bedden en goed sanitair. De zeer gezellige en warm ingerichte bar/lounche nodigde ons direct uit tot het nemen van een drankje. Leuke ontmoetingen en gesprekken met andere gasten gehad. We voelden ons er meteen thuis! De volgende ochtend ontzettend genoten van het zorgvuldig samengestelde en... Meer

Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Zwolle, Nederland
Profbijdrager
34 beoordelingen 34 beoordelingen
22 hotelbeoordelingen
13 nuttige stemmen 13 nuttige stemmen
3 van 5 sterren Beoordeeld op 30 oktober 2013

weekend in de nieuwe doelen. uitermate prettige bediening door jonge gasten. weten wat gastvrijheid is. tot 's anachts in de weer met een opperbest humeur dit vindt je niet overal..gezellige inrichting. ruime kamer.uitgebreid ontbijt. als we weer in de buurt zijn komen we zeker terug

Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Junior bijdrager
5 beoordelingen 5 beoordelingen
4 nuttige stemmen 4 nuttige stemmen
2 van 5 sterren Beoordeeld op 11 augustus 2013

Een gedateerde oude boel. Laatste liftkeurmerk uit 2008; verveloos, rooklucht in de kamer, stof, niet doorlopend doucheputje. Oude broodjes op zondag. Geen informatiemap op de kamer. Jong personeel dat er ook niet altijd even veel zin in lijkt te hebben. Als gast laten ze je aanmodderen om een parkeerkaart bij de automaat te regelen. Kortom geen aanbeveler. Echt veel te... Meer

Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Amsterdam, Nederland
Senior bijdrager
11 beoordelingen 11 beoordelingen
7 hotelbeoordelingen
1 nuttige stem 1 nuttige stem
3 van 5 sterren Beoordeeld op 16 januari 2013

Hotel ligt centraal aan de rand van het centrum. Leuke tuin waar je bij goed week kan ontbijten. Wij hadden een kamer op de begane grond. Het rook er een beetje muffig/typisch toen we arriveerde. De wastafel zit in de kamer, douche en toilet zijn een kleine ruimte. Kamer is verder netjes. Niet verkeerd, maar ik ken leukere plekken om... Meer

Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Senior bijdrager
14 beoordelingen 14 beoordelingen
3 hotelbeoordelingen
2 nuttige stemmen 2 nuttige stemmen
4 van 5 sterren Beoordeeld op 4 december 2012

dit hotel is de moeite waard, vriendelijk personeel en prima ontbijt. volgende keer in Middelburg, dan opnieuw dit hotel. het ligt erg centraal, tegenover het station. de suite 105 is aan te raden, enormeslaapkamer en grote badkamer met douche en tweepersoons jacuizi.

Was dit een nuttige beoordeling? Ja 1
Amsterdam
Senior bijdrager
13 beoordelingen 13 beoordelingen
10 hotelbeoordelingen
8 nuttige stemmen 8 nuttige stemmen
3 van 5 sterren Beoordeeld op 3 september 2012

Hotel ligt gunstig op loopafstand van centrum. Ontvangst plezierig en efficient. We hadden een "familiekamer" met twee dubbele bedden. Ruim genoeg, badkamer is wat apart vormgegeven maar functioneerde goed. Kamer aan de voorkant, geen last gehad van de brug vlakbij. Oud gebouw maar dat heeft ook zijn charme. De binnenplaats achter ziet er keurig uit. Ontbijt was het gebruikelijke, geen... Meer

Was dit een nuttige beoordeling? Ja 2
Amsterdam, Nederland
Profbijdrager
39 beoordelingen 39 beoordelingen
11 hotelbeoordelingen
51 nuttige stemmen 51 nuttige stemmen
4 van 5 sterren Beoordeeld op 9 juli 2012 via mobiele applicatie

Prima hotel in het centrum van Middelburg, tegenover het station. Gastvrije ontvangst, prima kamer, ietwat gedateerde inrichting maar ruim en schoon en goede badkamer! Wij hadden een superior kamer met balkon geboekt en dat was een prima kamer (met balkon) aan de voorzijde van het hotel. Erg leuk uitzicht over het water en het station. Geen last van treinverkeer of... Meer

Was dit een nuttige beoordeling? Ja 3
Apeldoorn
Senior bijdrager
14 beoordelingen 14 beoordelingen
6 hotelbeoordelingen
4 nuttige stemmen 4 nuttige stemmen
4 van 5 sterren Beoordeeld op 2 juli 2012

Kamers zijn voldoende. Wat dit hotel uniek maakt is de gezellige sfeer, een goed uitgeruste bar en een bijzonder gastvrije staf

Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Eigenaren: Wat is uw kant van het verhaal?
Als u eigenaar of beheerder bent van Hotel de Nieuwe Doelen, dan kunt u zich nu registreren voor gratis tools waarmee u uw vermelding kunt verbeteren, nieuwe beoordelingen mee kunt aantrekken en waarmee u kunt reageren op beoordelingen.
Je vermelding beheren

In Hotel de Nieuwe Doelen geweest? Deel je ervaringen!

Schrijf een beoordeling Foto's toevoegen

Aanvullende informatie over Hotel de Nieuwe Doelen

Adres: Loskade 3-5-7, 4331 HV Middelburg, Nederland
Locatie: Nederland > Zeeland > Middelburg
Prijsklasse (per nacht): 73 € - 217 €
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, HotelsNL, Priceline en BookingOdigeoWL, dus je kunt je reserveringen bij Hotel de Nieuwe Doelen met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.

9 foto's van dit hotel

Reizigersfoto's: Bekijk wat reizigers zoals jij gezien hebben

Bekeken
Alle reizigersfoto's (10)
Bekeken
Uitzicht vanuit kamer (1)
Bekeken
Hotel & terrein (4)
Bekeken
Kamer/suite (3)
Bekeken
Overige (2)
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Inchecken Uitchecken
Waardeer je verblijf
Selecteer tags om het perfecte hotel te vinden.
Alle
hotels in Middelburg met
alle voorzieningen

Voorzieningen

Bar/lounge Gratis snelle internetverbinding (wifi) Restaurant Roomservice
Aantal kamers
35

Vragen & antwoorden

Vragen? Krijg antwoord van medewerkers en voormalige gasten van Hotel de Nieuwe Doelen
Richtlijnen voor postings
Vragen die vaak gesteld worden:
  • Kunnen er kaartjes voor plaatselijke attracties worden gekocht bij de receptie?
  • Moet er worden bijbetaald voor een minikoelkast?
  • Hoe laat gaat elke dag het zwembad open?

Bekijk aan welke kamers reizigers de voorkeur geven