Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.
We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Alle 37 Maastricht hotels

Hotel Bigarre

3.0 van 5 Hotel   |   Van Hasseltkade 8, Maastricht 6211 CC, Nederland
Hotelvoorzieningen
Opslaan Opgeslagen
Hotel Bigarre aan Favorieten toegevoegd
Hotel Bigarre
Beste prijzen voor je verblijf
Voer reisdata in voor de beste prijzen
Inchecken Uitchecken
Prijzen weergeven
Je moet reisdata invoeren om de beste prijzen te bekijken.
40%
Beoordeeld als nr. 29 van 37 hotels in Maastricht
Een recente beoordeling
4 van 5 sterren Beoordeeld op 1 september 2013
Mark V Westergeest, Friesland, Netherlands
  • Beoordelingen (62)
  • Foto’s (54)
  • Kamertips (3)
  • Locatie
  • Meer
Schrijf een beoordeling

62 personen hebben dit hotel beoordeeld

Waardering van reizigers
    7
    16
    21
    9
    9
Bekijk beoordelingen over
11
28
2
4
Overzicht waarderingen
  • Locatie
    4 van 5 sterren
  • Slaapkwaliteit
    3,5 van 5 sterren
  • Kamers
    3,5 van 5 sterren
  • Service
    3 van 5 sterren
  • Waarde
    3 van 5 sterren
  • Hygiëne
    3,5 van 5 sterren
Tips van reizigers helpen jou bij het kiezen van de perfecte kamer.   Kamertips (3)
Datum | Waardering
  • Eerst Duits
  • Eerst Engels
  • Eerst Frans
  • Eerst Italiaans
  • Eerst Japans
  • Eerst Nederlands
  • Eerst Russisch
  • Elke optie
  • Recente in het Nederlands
Eerst Nederlands
Er zijn nieuwere beoordelingen voor Hotel Bigarre
Bekijk de nieuwste beoordelingen
Westergeest, Friesland, Netherlands
Junior bijdrager
4 beoordelingen 4 beoordelingen
1 nuttige stem 1 nuttige stem
4 van 5 sterren Beoordeeld op 1 september 2013

Vriendelijke ontvangst, erg mooie kamer in oude stijl. Bed was prima. Badkamer ook erg netjes, zonder bad maar met erg mooie ruime douche. Ontbijt was erg lekker maar ook erg duur (19euro). Je kan niet zelf kiezen en dus staat de hele tafel vol met eten. Kon dit natuurlijk lang niet op en neem aan dat het restant weg gegooid... Meer

Was dit een nuttige beoordeling? Ja 1
Hoeilaart, Brabant, Belgium
1 beoordeling
3 van 5 sterren Beoordeeld op 13 juli 2013

Onthaal zeer goed, Flesje wijn en water op de kamer gratis. Bedden zeer goed. Alleen s'morgens vroeg wakker van de keuken wij lagen op het eerste verdiep juist boven de keuken.Ontbijt????liever een buffetje moet niet veel zijn, wij hebben toch redelijk moeten wachten op ons omeletje.Ik zou dit hotel niet aan onze vrienden aanraden alleen als het ontbijt wat aangepast... Meer

Was dit een nuttige beoordeling? Ja
1 beoordeling
1 van 5 sterren Beoordeeld op 17 juni 2013 via mobiele applicatie

Slechte ontvangst. Ranzig en slecht ontbijt. Ok kamer maar met een slecht bed wat uit elkaar gevallen is als je er op zit. Douchekraan van de muur gevallen en schoonmaak werd half gedaan. Geen aanvulling van water en wijn. Bij aankomst krijg je geen letter uitleg (wanneer en waar kan je hier ontbijten?), je wordt helemaal niet geholpen met je... Meer

Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voorschoten, Nederland
Topbijdrager
267 beoordelingen 267 beoordelingen
48 hotelbeoordelingen
44 nuttige stemmen 44 nuttige stemmen
3 van 5 sterren Beoordeeld op 11 juni 2013 via mobiele applicatie

De kamers zijn aardig, maar gehorig. Goede douche, badzeep was op, ook geen tissues aangevuld. Beetje slordig. Internet deed het een deel van de tijd niet. Prijs kamer zeer goed, prijs ontbijt is hoog, maar ontbijt is heel uitgebreid en van goede kwaliteit.

Was dit een nuttige beoordeling? Ja
1 beoordeling
2 van 5 sterren Beoordeeld op 26 mei 2013 via mobiele applicatie

Bigarre heeft net nieuwe kamers en ziet er mooi uit maar als je ook echt wilt slapen...slechte kussens, veel licht (slechte gordijnen) en woordelijk versta je de mensen die voorbij lopen op straat en dat zijn er hier nogal wat. De airco ziet er mooi uit maar kan niet aan (zweten!) Ook bij de receptie snappen ze niet veel van... Meer

Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Puurs, België
1 beoordeling
1 nuttige stem 1 nuttige stem
1 van 5 sterren Beoordeeld op 15 maart 2013

Er was voor ons een kamer gereserveerd in een 4 sterren hotel te Maastricht. Ik kwam na 22 u ter plaatse en ik kon niet over een kamer beschikken, alles was gesloten, niemand aan de receptie. Telefoneren naar het nummer op het plaatje naast de deur hielp niet je kreeg een antwoordapparaat als antwoord. Daar sta je dan. Nooit heb... Meer

Was dit een nuttige beoordeling? Ja 1
Zoetermeer
Bijdrager
6 beoordelingen 6 beoordelingen
3 hotelbeoordelingen
5 nuttige stemmen 5 nuttige stemmen
5 van 5 sterren Beoordeeld op 15 maart 2013

Afgelopen lang weekend met vrienden in Hotel Biggaré verbleven. Van Hasseltkade 6. De kamers waren mooi maar vielen in eerste instatntie tegen omdat er wat gebreken waren. Er was geen kast en kluis aanwezig. Er stond wel een kledingrek en je kon een kluisje laten neerzetten. De electriciteit voor de föhn in een van de bakkamers werkte niet. Het licht... Meer

Was dit een nuttige beoordeling? Ja 1
Driehuis
1 beoordeling
3 van 5 sterren Beoordeeld op 25 februari 2013

Kluisje was toen wij aankwamen opengebroken cilinderslot lag er gewoon naast, meteen doorgegeven werd ook onmiddelijk gemaakt. Er werd gezegd ja maar hij moet ook openstaan, ja inderdaad maar niet opengebroken!!! Fles wijn niet aanwezig, moesten nog eens goed kijken volgens de receptionist, maar aldus stond het niet op de kamer, na het 2e verzoek krijgen wij de wijn. Gevraagd... Meer

Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Groningen
Junior bijdrager
3 beoordelingen 3 beoordelingen
3 hotelbeoordelingen
3 nuttige stemmen 3 nuttige stemmen
3 van 5 sterren Beoordeeld op 27 januari 2013 via mobiele applicatie

Dit hotel is net verbouwd waardoor wij erg mooie en nette kamer krgen en dus een aangenaam verblijf hebben gehad. De ligging van het hotel is perfect. Binnen een aantal minuten lopen ben je op de leukste plekjes van Maastricht. Lekker flesje wijn op de kamer maakte het verblijf af. Minpunten: -slecht personeel -champagneontbijt zonder champagne. Hier moesten wij zelf... Meer

Was dit een nuttige beoordeling? Ja 2
Utrecht, Utrecht, Netherlands
Senior bijdrager
14 beoordelingen 14 beoordelingen
5 hotelbeoordelingen
8 nuttige stemmen 8 nuttige stemmen
4 van 5 sterren Beoordeeld op 14 januari 2013

Net terug van een heerlijk weekend Maastricht. We verbleven 2 nachten in hotel Bigarré via Groupon en ik kan zeggen: totaal geen spijt van. Prima Deluxe kamers in het gebouw waar ook de receptie zit. Ingericht zoals te zien op de foto's op de website, daar is niets van gelogen. Sterker nog: de badkamers vind ik in real life beter... Meer

Was dit een nuttige beoordeling? Ja 4
Eigenaren: Wat is uw kant van het verhaal?
Als u eigenaar of beheerder bent van Hotel Bigarre, dan kunt u zich nu registreren voor gratis tools waarmee u uw vermelding kunt verbeteren, nieuwe beoordelingen mee kunt aantrekken en waarmee u kunt reageren op beoordelingen.
Je vermelding beheren

In Hotel Bigarre geweest? Deel je ervaringen!

Schrijf een beoordeling Foto's toevoegen

Aanvullende informatie over Hotel Bigarre

Adres: Van Hasseltkade 8, Maastricht 6211 CC, Nederland
Locatie: Nederland > Limburg > Maastricht
Prijsklasse (per nacht): 70 € - 211 €
Hotelcategorie:3 ster(ren) — Hotel Bigarre 3*
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Expedia, Hotels.com, Booking.com, Priceline, Tingo, HotelsClick, BookingOdigeoWL en Venere, dus je kunt je reserveringen bij Hotel Bigarre met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.

54 foto's van dit hotel

Reizigersfoto's: Bekijk wat reizigers zoals jij gezien hebben

Bekeken
Alle reizigersfoto's (15)
Bekeken
Badkamer (2)
Bekeken
Kamer/suite (7)
Bekeken
Hotel & terrein (1)
Bekeken
Overige (5)

Managementfoto's: Beschikbaar gesteld door de gelegenheidsbeheerder

Bekeken
Alle managementfoto's (40)
Bekeken
Hotel & terrein (4)
Bekeken
Kamer/suite (18)
Bekeken
Badkamer (4)
Bekeken
Overige (14)

Bekijk aan welke kamers reizigers de voorkeur geven