Mijn bezoek werd geruïneerd door miscommunicatie over mijn aankomsttijd. Toen ik oorspronkelijk in maart boekte, merkte ik dat de receptie om middernacht sluit, dus begon ik mijn reservering te annuleren, maar werd gecontacteerd door het personeel (Sandra) die me verzekerde dat ze op me zouden wachten tot 1 a. m. , omdat mijn vlucht om middernacht zou aankomen. Ik heb destijds vluchtgegevens verstrekt. Mijn boeking bij Hostelworld liet de 0100 aankomsttijd zien. Hun computerrecords toonden 2200 op hun scherm. Uiteindelijk moest ik de eerste nacht slapen op de harde keukenvloer van de gemeenschappelijke ruimte, met behulp van een waszak voor een kussen. Als het niet was voor zware onweersbuien, zou ik misschien zijn vertrokken en geprobeerd een andere plaats te vinden, zelfs om 2 uur. m. Hoewel ik door een behulpzame buurman in het gebouw kon komen en in de gemeenschappelijke ruimte van het hostel omdat die deur ontgrendeld was, was er niemand aanwezig en er was geen briefje voor me over wat ik moest doen. Ik belde en stuurde een sms met de hosteltelefoon vanaf 1 a. m. , maar kreeg geen antwoord. Om eerlijk te zijn, had het hostel geprobeerd me een paar e-mails te sturen en zelfs om een sms te sturen op de dag van aankomst, maar de e-mails verloren samen met 500 anderen in mijn map met spam terwijl ik op vakantie was, en de sms (ATT-service) ) arriveerde pas 2 dagen later. Ik had ze de dag voor mijn aankomst gemaild met een herinnering, maar mijn bericht kwam op de een of andere manier ook niet door. Het hostel bood 20 euro korting, maar geen enkele compensatie zou de zorgen, het ongemak en het ongemak van die eerste nacht oplossen. Goede kenmerken: een over het algemeen goede locatie, ongeveer 5 blokken van het openbaar vervoer, met druk autoverkeer overdag, maar de straat lijkt een beetje verlaten 's nachts. De badkamers en kamers waren brandschoon. Ik zag wel een kakkerlak in de keuken, maar in een vochtige, warme omgeving en een oud gebouw is dat niet erg. Wifi werkte goed. Het ontbijt was voldoende, inclusief een gekookt ei, een verpakte croissant, ontbijtgranen, melk, sap, jam en thee. Slechte kenmerken: geen airconditioning, waardoor de kamers praktisch onbruikbaar zijn om te slapen tijdens het 90-gradenweer van augustus. Mijn kussen werd een doorweekte spons. Warm water was ongelijk in de douche. Niet veel interactie in het gemeenschappelijke gedeelte, dat klein is met harde stoelen.…