Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.
We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Claris Hotel

Nr. 74 van 516 hotels in Barcelona
Certificaat van uitmuntendheid
Website van het hotel
Pau Claris 150, 08009 Barcelona, Spanje
Speciale aanbieding
Gratis ontbijt bij je verblijf
Beste prijzen voor je verblijf
Voer reisdata in voor de beste prijzen
Inchecken Uitchecken
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 10 websites!
Claris Hotel
Professionele foto's Alles weergeven
Zoek in de buurt
Claris Hotel
Schrijf een beoordeling

957 Reizigersbeoordelingen

Waardering van reizigers
    461
    292
    132
    47
    25
Bekijk beoordelingen over
142
469
36
83
Overzicht waarderingen
  • Locatie
    4,5 van 5 sterren
  • Slaapkwaliteit
    4 van 5 sterren
  • Kamers
    4 van 5 sterren
  • Service
    4,5 van 5 sterren
  • Waarde
    4 van 5 sterren
  • Hygiëne
    4,5 van 5 sterren
Tips van reizigers helpen jou bij het kiezen van de perfecte kamer.   Kamertips
Datum | Waardering
  • Eerst Chinees (traditioneel)
  • Eerst Deens
  • Eerst Duits
  • Eerst Engels
  • Eerst Frans
  • Eerst Italiaans
  • Eerst Japans
  • Eerst Nederlands
  • Eerst Noors
  • Eerst Portugees
  • Eerst Russisch
  • Eerst Spaans
  • Elke optie
  • Recente in het Nederlands
Eerst Nederlands
Hasselt, België
Senior bijdrager
11 beoordelingen 11 beoordelingen
5 nuttige stemmen 5 nuttige stemmen
4 van 5 sterren 3 dagen geleden beoordeeld NIEUW

als je ***** gl boekt verwacht je dat. Helaas. De quotering is te hoog. Geen goede administratieve verwerking en gerommel bij het inchecken (6 koppels). Toilet in de badkamer en niet apart. afstandsbediening tv stuk en ondanks vriendelijke vraag niet gemaakt. Personeel was vriendelijk, ontbijt ok. Maar zoals gezegd een viersterren en no more

Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Haarlem, Nederland
Senior bijdrager
12 beoordelingen 12 beoordelingen
3 hotelbeoordelingen
2 nuttige stemmen 2 nuttige stemmen
5 van 5 sterren Beoordeeld op 5 oktober 2014

Laatste week van september drie nachten in dit hotel verbleven. Bij binnenkomst werden we zeer netjes ontvangen door Ricardo Vargas van de front desk. We voelde ons meteen welkom en kregen een mooie kamer, split level, Chinese stijl met een zitgelegenheid boven en slaapgedeelte beneden. Omdat we laat (tegen middernacht) aankwamen hadden we verzocht of de keuken nog wat kon... Meer 

Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Jlfernandez, Director General van Claris Hotel, reageerde op deze beoordeling
Google-vertaling

Dear Guest, First of all we would like to thank you for having chosen Claris Hotel for your recent trip... Meer 

Amsterdam, Nederland
1 beoordeling
3 van 5 sterren Beoordeeld op 11 mei 2014

Wij hebben 4 nachten in dit hotel gelogeerd . S'avonds na aankomst bleek het bad niet vol te krijgen , liep net zo snel weer leeg , een probleem met de badstop zagen wij . Ik heb dit dezelfde avond nog gemeld aan de receptie en er zou direct iets aan gedaan worden . Dit scenario heeft zich de komende... Meer 

Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Jlfernandez, Director General van Claris Hotel, reageerde op deze beoordeling
Google-vertaling

Sehr geehrter Kunde, Ich bedauere zutiefst, dass Sie nicht eine angenehme Erfahrung mit uns hatte und Ihnen mitteilen, dass wir... Meer 

Aartselaar, België
Senior bijdrager
14 beoordelingen 14 beoordelingen
8 hotelbeoordelingen
6 nuttige stemmen 6 nuttige stemmen
4 van 5 sterren Beoordeeld op 31 mei 2012 via mobiele applicatie

Cool hotel in top buurt van Barcelona. Tof dakterras met zwembad, bar en restaurant. Lekker eten. Kamers zijn OK maar niet echt modern en vooral slecht geisoleerd, veel straatlawaai!

Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Jlfernandez, Director General van Claris Hotel, reageerde op deze beoordeling

Geachte klant, Hartelijk dank voor uw informatie en van de gelegenheid gebruik om u te informeren dat wij het ​​gehele hotel gerenoveerd en voorzien van geluidsisolatie, met nieuwe single climaticación systeem. Ik ben tot uw beschikking. Met vriendelijke groet, Jose Luis Fernandez Director General Meer 

New York, New York
Senior bijdrager
17 beoordelingen 17 beoordelingen
10 hotelbeoordelingen
16 nuttige stemmen 16 nuttige stemmen
1 van 5 sterren Beoordeeld op 6 augustus 2011

Zodra we in de lobby waren, wisten mijn gezin en ik dat wij een fout hadden gemaakt. De lobby heeft een somber aanzien. Het zag eruit als een lobby in een saai flatgebouw. Wij verbleven in Hotel Arts Barcelona vóór onze cruise en wat een verschil. Het gevoel bij Hotel Arts is vrolijk, vriendelijk en licht. Bij Claris was het... Meer 

Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Jlfernandez, Director General van Claris Hotel, reageerde op deze beoordeling
Google-vertaling

Dear Guest, I am so sorry to see that you had an unsatisfied experience with us. What I do not... Meer 

601 foto's van dit hotel

Reizigersfoto's: Bekijk wat reizigers zoals jij gezien hebben

Bekeken
Alle reizigersfoto's (142)
Bekeken
Dineren (6)
Bekeken
Badkamer (15)
Bekeken
Kamer/suite (44)
Bekeken
Hotel & terrein (33)
Bekeken
Uitzicht vanuit kamer (3)
Bekeken
Zwembad/strand (6)
Bekeken
Overige (35)

Expertfoto’s: Gemaakt door TripAdvisor-reisexperts

Bekeken
Alle expertfoto’s (433)
Bekeken
Voorzieningen (10)
Bekeken
Duplex (81)
Bekeken
Duplex-suite (82)
Bekeken
Junior-suite (71)
Bekeken
Zwembad (8)
Bekeken
Restaurants en bars (23)
Bekeken
Standard-kamer (65)
Bekeken
Suite (62)
Bekeken
Het hotel (31)

Managementfoto's: Beschikbaar gesteld door de gelegenheidsbeheerder

Bekeken
Alle managementfoto's (26)
Bekeken
Hotel & terrein (15)
Bekeken
Kamer/suite (4)
Bekeken
Zakencentrum/kamers voor speciale gelegenheden (1)
Bekeken
Dineren (1)
Bekeken
Zwembad/strand (1)
Bekeken
Overige (4)
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Inchecken Uitchecken
Waardeer je verblijf

Voorzieningen