Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.
We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Rattan Resto (Amadeus)

Certificaat van uitmuntendheid
Jalan Seririt-Singaraja, Bali, Indonesië
Hotelvoorzieningen
Beste prijzen voor je verblijf
Voer reisdata in voor de beste prijzen
Inchecken Uitchecken
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
Rattan Resto (Amadeus)
Professionele foto's Alles weergeven
Zoek in de buurt
Rattan Resto (Amadeus)
Schrijf een beoordeling

47 Reizigersbeoordelingen

Waardering van reizigers
    39
    6
    2
    0
    0
Bekijk beoordelingen over
8
16
7
1
Overzicht waarderingen
  • Locatie
    4,5 van 5 sterren
  • Slaapkwaliteit
    4,5 van 5 sterren
  • Kamers
    5 van 5 sterren
  • Service
    5 van 5 sterren
  • Waarde
    4,5 van 5 sterren
  • Hygiëne
    4,5 van 5 sterren
Tips van reizigers helpen jou bij het kiezen van de perfecte kamer.   Kamertips
Datum | Waardering
  • Eerst Duits
  • Eerst Engels
  • Eerst Frans
  • Eerst Nederlands
  • Eerst Russisch
  • Elke optie
  • Recente in het Nederlands
Eerst Nederlands
Leeuwarden, Nederland
Junior bijdrager
5 beoordelingen 5 beoordelingen
3 hotelbeoordelingen
2 nuttige stemmen 2 nuttige stemmen
4 van 5 sterren 2 weken geleden beoordeeld

Heerlijke plek om te verblijfen. De pannenkoeken van Ketut zijn de lekkerste van heel bali! De schelpen huisjes zijn werkelijk fantastisch! Sijf en Ketut zijn uitstekende gastheren en laten je thuisvoelen. Er zijn verschillende kamers niet allemaal airco let daarop tijdens het boeken.

Was dit een nuttige beoordeling? Ja
1 beoordeling
5 van 5 sterren Beoordeeld op 24 maart 2015

Wat een super hotel en een waarlijk sprookje, uniek in de wereld, schoon, netjes en zeer gastvrij, de eigenaar Sijf doet er alles aan om t naar je zin te maken, een grote aanrader die u niet zult vergeten

Was dit een nuttige beoordeling? Ja
LOVINA
Senior bijdrager
12 beoordelingen 12 beoordelingen
3 nuttige stemmen 3 nuttige stemmen
5 van 5 sterren Beoordeeld op 25 december 2014

Een plek die je gezien moet hebben. Unieke kamers. Geheel met schelpen ingericht. Van vloer tot het plafond. De Nederlandse eigenaar is een excentrike figuur die er helemaal zijn eigen style in heeft verwerkt. Uren, dagen weken maanden om een kamer helemaal te bekleden met schelpen. GEWELDIG!!! Is zelf nog bezig aan sommige kamers. U kunt hem dus aan het... Meer 

Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Arnhem, Nederland
Senior bijdrager
19 beoordelingen 19 beoordelingen
16 hotelbeoordelingen
12 nuttige stemmen 12 nuttige stemmen
5 van 5 sterren Beoordeeld op 7 december 2014 via mobiele applicatie

Deze plaats was door iemand van de lokale bevolking aanbevolen en we zijn zeker niet teleurgesteld. wat een adembenemende kamers, helemaal met schelpen ingericht. De eigenaar, een 75 jaar oude voormalige bar/restaurant interieur designer, heeft van dit hotel zijn meesterwerk gemaakt. Nooit eerder sliepen we in een dergelijk uitnodigende plaats. Bedden zijn comfortabel, zwembad is OK, ontbijt is goed en... Meer 

Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Dordrecht, Zuid-Holland, Netherlands
Junior bijdrager
5 beoordelingen 5 beoordelingen
4 hotelbeoordelingen
2 nuttige stemmen 2 nuttige stemmen
5 van 5 sterren Beoordeeld op 17 augustus 2014

Dit is een geweldige plek om te verblijven. Sijf is een verschrikkelijke warme en fijne gastheer. Hij heeft van Rattan Resto een sprookje gemaakt. Vooral de schelpenkamers! Hij heeft fantastische verhalen en goede tips voor de omgeving. Schone, grote kamers. Centraal gelegen. Echt een aanrader! !!!!!!

Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Rotterdam, Nederland
2 beoordelingen
2 nuttige stemmen 2 nuttige stemmen
5 van 5 sterren Beoordeeld op 18 oktober 2013

In september hebben wij hier twee nachten geslapen. We waren maar van plan om één nacht te blijven, maar de eigenaar, Sijf, heeft ons overtuigd om een extra nacht te blijven en daar hadden wij geen spijt van. Wij verbleven in de schelpenkamer en deze was echt prachtig, schoon en van alle gemakken voorzien. Het ontbijt was lekker en er... Meer 

Was dit een nuttige beoordeling? Ja 2
Junior bijdrager
4 beoordelingen 4 beoordelingen
3 nuttige stemmen 3 nuttige stemmen
5 van 5 sterren Beoordeeld op 16 september 2013 via mobiele applicatie

Tijdens onze vakantie hebben we 3 nachten bij Sijf mogen verblijven. Dit is ons uitermate goed bevallen, dit komt onder andere door: Geweldige service van Sijf en zijn personeel, heerlijke ruime schone kamers, heerlijk zwembad, heerlijk ontbijt, spoorjesachtige tuin/gebouwen en niet te vergeten de goede verhalen van Sijf!

Was dit een nuttige beoordeling? Ja 2
2 beoordelingen
1 nuttige stem 1 nuttige stem
5 van 5 sterren Beoordeeld op 23 juli 2013

We liepen rond over de hoofd straat in Lovina. Ineens zagen we een muur vol met schelpen. We stonden even stil om te kijken en toen kwam er een Nederlandse man aan die vroeg of we even wilde komen kijken. Hij hadden nog veel meer met schelpen. Hele hotel kamers vol met schelpen. Geweldig! Sprookjesachtig. En de kamers goed betaalbaar.... Meer 

Was dit een nuttige beoordeling? Ja 1
Breukelen, Nederland
Junior bijdrager
5 beoordelingen 5 beoordelingen
5 hotelbeoordelingen
6 nuttige stemmen 6 nuttige stemmen
5 van 5 sterren Beoordeeld op 17 januari 2013

Dit mag je zeker niet missen als je naar Lovina gaat. Dit hotel heeft nu 5 kamers en er wordt gewerkt aan nog 3 extra. Er zijn kamers met in Balinese stijl, maar de schelpenkamers zijn zo bijzonder. Tot in de details zijn overal schelpen in verwerkt, zo smaakvol. Verder doet de Nederlandse eigenaar Sijf alles om je het helemaal... Meer 

Was dit een nuttige beoordeling? Ja 4

23 foto's van dit hotel

Reizigersfoto's: Bekijk wat reizigers zoals jij gezien hebben

Bekeken
Alle reizigersfoto's (23)
Bekeken
Uitzicht vanuit kamer (1)
Bekeken
Kamer/suite (9)
Bekeken
Dineren (1)
Bekeken
Zwembad/strand (2)
Bekeken
Hotel & terrein (3)
Bekeken
Badkamer (2)
Bekeken
Overige (5)
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Inchecken Uitchecken
Waardeer je verblijf

Voorzieningen