We verbleven in een 2bd unit voor twee nachten tijdens het laagseizoen - Memorial Day weekend - met drie kinderen. Kortom, onze ervaring was positief en we overwegen dit hotel weer, gezien het recht deal. Echter, er waren enkele bedenkingen, die we zouden moeten overwegen in de toekomst en die verandert misschien onze blik op een ander vergelijkbaar geprijsde hotel in de omgeving. Pluspunten: Check in / check out was snel en efficiënt. De eenheid was bijgewerkt met uitzondering van badkamer douches - ze zag er enigszins van zijn plaats. We werden "opgewaardeerd" naar een hoger gewaardeerde 2bd unit, hoewel ik ben vrij zeker dat het "upgraden" was een gevolg van alle andere 2bd-eenheden al uitverkocht - pakte de laatste beschikbare unit op Expedia. De eenheid was zeer ruim met veel ruimte op beide etages en prachtig uitzicht op de berg. Keuken was volledig gevuld en alle toestellen werden nieuwer. Bedden, banken, etc waren zeer comfortabel en overvloedig. Het gebouw heeft een ingebouwde garage met veiligheidssysteem en alle units zijn gemakkelijk bereikbaar met liften. Zeer leuke bonus was het ontbreken van enig aanvullend "resorttoeslagen" en stabiele en snelle WiFi in de unit. Locatie is gunstig gelegen voor een gemakkelijke toegang vanaf de snelweg en het dorp (met de auto). Op loopafstand van BC shuttle stuk - ongeveer 20-25 min te voet of 5-7 min. met de auto. Restaurant en bars binnen 5-7 minuten te voet. Nadelen: Seizoenen heeft geen eigen vliegveld die lastig zijn om naar/van dorp. Er is een BC on demand shuttle, maar we waren niet in staat om vanuit het hotel. De 2BD unit die we hadden was in werkelijkheid een zeer ruim, maar een 1BD unit met twee lofts. Het ontbreken van een deur naar het tweede niveau was lastig vanwege het lawaai van beneden dat storend boven. De tweede zolder had een bed regeert naar de korte muur uitkijkend op de hoofdverdieping en was een zeer gevaarlijk voor kinderen, als de bovenkant van het bed was gewoon paar voet lager dan de rand van de loft. Het heeft een deur, die we uiteindelijk vergrendelen om te voorkomen dat kinderen naar de loft. Het hotel gebruikt nog steeds metal sleutels, waarvoor ze $45 verloren kosten als één niet terug. Niet alleen de sleutels zijn lastig te sjouwen, waren we ook voortdurend bezorgd over hen verliezen en aanstoten met de kosten. Ja, het is waarschijnlijk goedkoper voor het hotel te onderhouden (en het vervangen van de sloten voor $45 als de sleutel verloren), maar het is erg lastig, en mogelijk kostbare voor bezoekers. Houd in gedachten dat er geen zwembad. Ze verkopen "halve geprijsd" tickets naar nabijgelegen rec center. Was voor ons geen probleem, maar was erg onverwacht voor de Vail Resorts particulier hotel op een dergelijk gebied en van een dergelijke omvang en kwaliteit. Ons grootste probleem was niet in het bijzonder met onze verblijf zo met de manier hotel management afgehandeld onze reservering problemen. We hadden oorspronkelijk gereserveerde kamer weken van tevoren en waren zich bewust van de hotel cancelation beleid van $50 kosten voor annulerende tot 3 dagen van aankomst en terugkeermogelijkheden de gehele reservering bedrag na dat. Door onvoorziene medische situatie, direct aan dat afgesneden - 3 dagen voor aankomst - vonden we onszelf in een situatie wanneer we waren niet zeker of we zouden kunnen komen over. We belden het hotel vraagt om een uitzondering op het beleid en alles wat we wilden was om dat $50 kosten afgesneden voor één dag. Het hotel vertelde ons dat ze kan niets doen omdat de reservering was gemaakt via Expedia en Expedia mogelijk ook dat uitzondering voor ons. Toen we belden Expedia, vertelden ze ons dat cancelation beleid is uitsluitend een het beleid maar ze zou proberen te werken met het hotel om die uitzondering. Het hotel weigerde voor hen en we moesten annuleren en worden geraakt met $50 kosten. Een dag later, onze medische situatie was opgelost en we eindigden omboeken opnieuw. Gelukkig, de prijs was hetzelfde, maar we uiteindelijk $50 extra als gevolg van die kosten. Moet het met ons samengewerkt (of Expedia), we zouden redden. geldwaarden Ons probleem is niet zozeer met de cancelation beleid, dat wisten we van tevoren, en niet met het hotel niet bereid is om uitzondering op het beleid - nogmaals, het beleid was geen verrassing. Maar met het management schaamteloos te liegen over wie kan uitzonderingen te maken en het feit dat ze ons rond te rennen op Expedia en hoeven te wachten totdat Expedia probeert deze situatie op te lossen. Deze ervaring gesuggereerd dat het hotel niet geïnteresseerd om een extra stap of werk met klanten over kwesties, die niet bepaald "door het boek". Expedia was geweldig en hielp ons op welke manier ze konden. Ik kan niet hetzelfde zeggen over het hotel.…