Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.
We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Brisas del Caribe Hotel

Carretera Las Morlas, km 12 1/2, Varadero, Cuba
Brisas del Caribe Hotel
Schrijf een beoordeling

2.588 Reizigersbeoordelingen

Waardering van reizigers
    468
    908
    604
    341
    267
Bekijk beoordelingen over
676
802
73
6
Overzicht waarderingen
  • Locatie
    4 van 5 sterren
  • Slaapkwaliteit
    3,5 van 5 sterren
  • Kamers
    3 van 5 sterren
  • Service
    3,5 van 5 sterren
  • Waarde
    3,5 van 5 sterren
  • Hygiëne
    3,5 van 5 sterren
Datum | Waardering
  • Eerst Chinees (vereenvoudigd)
  • Eerst Deens
  • Eerst Duits
  • Eerst Engels
  • Eerst Frans
  • Eerst Italiaans
  • Eerst Japans
  • Eerst Nederlands
  • Eerst Pools
  • Eerst Portugees
  • Eerst Russisch
  • Eerst Spaans
  • Eerst Zweeds
  • Elke optie
  • Recente in het Nederlands
Eerst Nederlands
Profbijdrager
43 beoordelingen 43 beoordelingen
10 hotelbeoordelingen
16 nuttige stemmen 16 nuttige stemmen
3 van 5 sterren Beoordeeld op 12 februari 2015 via mobiele applicatie

voor ons de eerste keer in een all inclusive hotel, nooit weer. We vonden het vreselijk, schreeuwende Canadezen, dronken Russen ... Drank is ook inclusief! Van de a la Carré restaurants was er maar 1 beschikbaar. Rijen om te reserveren, is ons niet gelukt. Dan kun je naar het buffet restaurant, ook weer rijen en maar wachten. Het eten was... Meer 

Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Gisell A, Director de Relaciones Públicas van Brisas del Caribe Hotel, reageerde op deze beoordeling
Google-vertaling

Dear. Thanks for writing a review about your stay with us. We appreciate knowing positive and negative remarks about our... Meer 

Amsterdam, Nederland
Junior bijdrager
3 beoordelingen 3 beoordelingen
3 hotelbeoordelingen
4 nuttige stemmen 4 nuttige stemmen
1 van 5 sterren Beoordeeld op 13 januari 2013

Erg slecht eten voor ontbijt. lunch en avondeten, alleen postmix drankjes en bier. We hebben beter gehad bij andere all inn hotels in Cuba. Verder zaten er veel zandmuggen dus we hadden overal jeukende bulten.

Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Vleuten, Utrecht, Netherlands
Bijdrager
9 beoordelingen 9 beoordelingen
9 hotelbeoordelingen
6 nuttige stemmen 6 nuttige stemmen
2 van 5 sterren Beoordeeld op 15 september 2012

Wij hebben 4 nachten doorgebracht in dit hotel. Als je bij de receptie iets wilde vragen/inchecken/uitchecken kon je een half uur in de rij gaan staan. Toen wij aankwamen hebben we een uur moeten wachten om te kunnen inchecken. De kamer was ruim en schoon, maar dit kwam vooral doordat wij een kamer hadden in het nieuwe gedeelte van het... Meer 

Was dit een nuttige beoordeling? Ja

3.095 foto's van dit hotel

Reizigersfoto's: Bekijk wat reizigers zoals jij gezien hebben

Bekeken
Alle reizigersfoto's (3081)
Bekeken
Zwembad/strand (756)
Bekeken
Hotel & terrein (653)
Bekeken
Kamer/suite (244)
Bekeken
Badkamer (41)
Bekeken
Dineren (155)
Bekeken
Uitzicht vanuit kamer (120)
Bekeken
Ruimten voor het hele gezin (20)
Bekeken
Zakencentrum/kamers voor speciale gelegenheden (15)
Bekeken
8:42
Video's (8)
Bekeken
Overige (1069)

Managementfoto's: Beschikbaar gesteld door de gelegenheidsbeheerder

Bekeken
Alle managementfoto's (14)
Bekeken
Kamer/suite (1)
Bekeken
Zwembad/strand (2)
Bekeken
Uitzicht vanuit kamer (2)
Bekeken
Hotel & terrein (5)
Bekeken
Overige (4)
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Inchecken Uitchecken
Waardeer je verblijf

Voorzieningen