Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.
We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Ibis Loriol Le Pouzin

Nr. 2 van 4 hotels in Le Pouzin
Certificaat van uitmuntendheid
Zone d'activite Rhone Vallee Rd 104, 07250 Le Pouzin, Frankrijk
Hotelvoorzieningen
Beste prijzen voor je verblijf
Voer reisdata in voor de beste prijzen
Inchecken Uitchecken
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 3 websites!
Ibis Loriol Le Pouzin
Professionele foto's Alles weergeven
Zoek in de buurt
Ibis Loriol Le Pouzin
Schrijf een beoordeling

166 Reizigersbeoordelingen

Waardering van reizigers
    49
    80
    31
    4
    2
Bekijk beoordelingen over
38
83
9
28
Overzicht waarderingen
  • Locatie
    4 van 5 sterren
  • Slaapkwaliteit
    4 van 5 sterren
  • Kamers
    4 van 5 sterren
  • Service
    4 van 5 sterren
  • Waarde
    4 van 5 sterren
  • Hygiëne
    4,5 van 5 sterren
Datum | Waardering
  • Eerst Duits
  • Eerst Engels
  • Eerst Frans
  • Eerst Italiaans
  • Eerst Nederlands
  • Eerst Spaans
  • Elke optie
  • Recente in het Nederlands
Eerst Nederlands
Bijdrager
8 beoordelingen 8 beoordelingen
3 nuttige stemmen 3 nuttige stemmen
4 van 5 sterren Beoordeeld op 5 september 2014

Vriendelijk personeel, keukendame is wel norse tante en niet echt vriendelijk.Verder top als doorreis hotel.Voor de prijs hoef je het niet te laten.Afgesloten terrein en gratis parkeren is wel zo makkelijk en veilig.

Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Lelystad, Nederland
Senior bijdrager
13 beoordelingen 13 beoordelingen
13 nuttige stemmen 13 nuttige stemmen
4 van 5 sterren Beoordeeld op 26 maart 2014

Op weg naar Spanje is dit een prima hotel om te overnachten. Het restaurant zou wat meer keus moeten hebben. De service is overigens erg goed en het voordeel is dat we hier met onze twee hondjes terechtkunnen Alles heel relaxed

Was dit een nuttige beoordeling? Ja 1
Brasschaat
2 beoordelingen
1 nuttige stem 1 nuttige stem
3 van 5 sterren Beoordeeld op 21 november 2013

veel geluidsoverlast ( ventilatiesysteem buiten recht tegenover het kamerraam) (kamer 21) - ontbijt OK - eten in het restaurant : slecht : vlees en vis nog bevroren is 3 x opgewarmd , ook andere klanten bleken dezelfde klachten te hebben, keukendame arrogant, onbeleefd en erg klant onvriendelijk ! Tafelbediening daarentegen goed en vriendelijk.

Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com

Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Hapert, The Netherlands
2 beoordelingen
3 van 5 sterren Beoordeeld op 5 augustus 2013

Het hotel zag er verzorgd uit. Ruime en verzorgde kamers, goed geslapen. De locatie is iets minder maar voor een tussenstop voor 1 nacht is het goed. 'S avonds in het hotel gegeten, was niet goed bevallen, moesten ruim een uur wachten en het resultaat was ook niet wat we verwacht hadden. 'S morgens ontbijt was goed alleen werd er... Meer 

Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com

Was dit een nuttige beoordeling? Ja

16 foto's van dit hotel

Reizigersfoto's: Bekijk wat reizigers zoals jij gezien hebben

Bekeken
Alle reizigersfoto's (7)
Bekeken
Hotel & terrein (1)
Bekeken
Kamer/suite (5)
Bekeken
Badkamer (1)

Managementfoto's: Beschikbaar gesteld door de gelegenheidsbeheerder

Bekeken
Alle managementfoto's (9)
Bekeken
Hotel & terrein (2)
Bekeken
Dineren (2)
Bekeken
Kamer/suite (2)
Bekeken
Overige (3)
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Inchecken Uitchecken
Waardeer je verblijf

Voorzieningen